زندآور: توسعه صنعت گردشگری نیازمند اقدامات منطقی است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برای توسعه صنعت گردشگری در کشور با توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی حاکم بر جامعه انجام اقدامات منطقی ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر احمد زندآور در بازدید از غرفه خبرگزاری ایمنا در حاشیه دهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری اصفهان با بیان اینکه توجه به صنعت گردشگری می‌تواند به توسعه درآمدهای پایدار شهری تاثیر بسزایی کمک قابل توجهی داشته باشد، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی دقیق در حوزه گردشگری و تخصیص بودجه‌های مناسب می‌توان در این زمینه موفقیت‌هایی را به دست آورد.

وی با بیان اینکه شهر اصفهان دارای پتانسیل‌ها و توانمندی‌های مخصوص است، اضافه کرد: بحث گردشگری در  اصفهان دارای وجوه مختلفی است که باید همه ابعاد آن را بشناسیم و بهره‌برداری لازم را داشته باشیم.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه در شهرداری باید راهکارهایی برای بستر سازی در صنعت گردشگری  مهیا شود، افزود: همه بخش‌های شهرداری باید سیاستگذاری‌هایی بر مبنای توسعه گردشگری داشته باشند تا بتوان حاصل هم‌افزایی همه دستگاه‌ها را در افزایش گردشگران شهر اصفهان شاهد باشیم.

وی اولویت بندی در حوزه ایجاد زیرساخت‌ها برای توسعه صنعت گردشگری را نیز مهم ارزیابی کرد و گفت: باید برای موفقیت در حوزه صنعت گردشگری اقدامات منطقی انجام دهیم.

زندآور برگزاری نمایشگاه‌های گردشگری در اصفهان و دیگر شهرهای ایران و جهان را بستری مناسب برای معرفی ظرفیت‌های موجود در هر شهر به دیگر مردمان دنیا اعلام کرد و افزود: در این زمینه باید قراردادها و تفاهم‌نامه‌هایی با دیگر شهرهای مطرح دنیا در حوزه گردشگری امضا و منعقد شود.

کد خبر 346435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.