چوپان سارق در اصفهان دستگیر شد/کشف ۱۳۰۰ کیلو تنباکو با مارک جعلی

دستگیری چوپان سارق در اصفهان و کشف ۱۳۰۰ کیلوگرم تنباکوی قاچاق در خمینی شهر از مهم‌ترین اخبار انتظامی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سرهنگ مرتضی هادیان، فرمانده انتظامی شهرستان نطنز اظهار کرد: در راستای اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و اخبار واصله در خصوص فروش مواد مخدر توسط یک خرده فروش مواد افیونی ،بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پس از هماهنگی با مقام قضائی از محل بازرسی شد که تعداد ۶ خرده فروش و معتاد متجاهر دستگیر شدند، اظهار کرد: همچنین در اجرای این طرح مقدار ۸۵ گرم ماده مخدر حشیش نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز از تحویل متهمان به مراجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد : نیروی انتظامی با سوداگران مرگ ، خرده فروشان مواد افیونی و معتادان متجاهر برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

دستگیری چوپان سارق در اصفهان

سرهنگ حسن یار دوستی، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان  گفت: از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از یک مورد سرقت توأم با خشونت اطلاع حاصل شد که مأموران گشت انتظامی بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه مأموران با مالباخته که نوجوانی ۱۴ ساله بود هماهنگ شدند و متوجه شدند او توسط حیوانات وحشی یک چوپان مجروح شده و از شدت رعب و وحشت ایجادشده قادر به تکلم نیست ، اضافه کرد: مأموران با دلداری دادن به این نوجوان ۱۴ متوجه موضوع شدند و کم‌تر از نیم ساعت پس از وقوع حادثه ، چوپان سارق را دستگیر کردند.

یار دوستی گفت: فرد دستگیرشده به سرقت مبلغ ۵ میلیون ریال و گوشی تلفن همراه این نوجوان و مجروح کردن او توسط حیوانات وحشی‌اش اعتراف کرد .

کشف ۷۵۰ میلیون ریال لاستیک قاچاق در اصفهان

سرهنگ سعید سلیمیان، رییس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: در پی خبری مبنی بر دپو و توزیع لاستیک خارجی قاچاق توسط فردی در یکی از انبارهای تخلیه بار اطراف شهر اصفهان رسیدگی به موضوع در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی با بیان این پس از هماهنگی با مقام قضائی،محل مورد نظر بازرسی و تعداد ۷۴ حلقه لاستیک خودرو سواری خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد، ادامه داد: ارزش برآورد شده این محموله توسط کارشناسان ۷۵۰ میلیون ریال اعلام شده است و در این زمینه یک نفر دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

تصادف ۲ خودرو در محور "نجف‌آباد"

سرهنگ حسین پور قیصری، رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: روز گذشته مأموران پلیس‌راه "نجف آباد-اصفهان" از تصادف یک دستگاه وانت پیکان با سواری پراید در محور "نجف آباد-عسگران" مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در اثر این حادثه رانندگان وانت پیکان و سواری پراید در دم فوت و سرنشین پراید نیز به‌شدت مجروح شد، اضافه کرد:علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان تصادفات جاده‌ای پلیس‌ راه "نجف آباد-اصفهان" عدم رعایت حق تقدم توسط وانت پیکان اعلام‌ شده است.

رییس پلیس‌راه اصفهان در پایان به رانندگان توصیه کرد: با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنند و از پرداختن به کارهایی که موجبات انحراف افکار و حواس‌پرتی را فراهم می‌کند بپرهیزند تا شاهد وقوع این‌گونه حوادث تلخ نباشیم.

کشف ۱۳۰۰ کیلو تنباکو با مارک جعلی در خمینی‌شهر

سرهنگ علی جعفری نژاد، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان "خمینی‌شهر" از دپوی یک محموله تنباکو مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه پس از هماهنگی با مقام قضائی و بازرسی از محل مورد نظر یک‌تن و ۳۰۰ کیلوگرم تنباکو با مارک جعلی کشف شد، تصریح کرد: ارزش محموله کشف‌ شده توسط کارشناسان ۵ میلیارد ریال اعلام و یک نفر نیز در این رابطه شناسایی و دستگیر شده است.

کد خبر 346284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.