نارضایتی مردمی در کشور از اهداف دشمنان نظام است

نطنز-امام جمعه نطنز گفت: نارضایتی مردمی و اختلاف و تفرقه را از اهداف دشمنان نظام و انقلاب  دانست

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حجت الاسلام روح الله امینی در خطبه های نماز عید فطر؛ خطاب به مسئولان که فلسفه وجودی آنان خدمت گذاری به مردم است، گفت: از کار مردم گره گشایی کنید که تلاش در جهت رفع گرفتاری مردم جهاد در راه خدا است.

وی با بیان اینکه شهر نطنز دستخوش سیاسی بازی و منفعت طلبی ها شده است، افزود: بحث فاضلاب شهری نطنز از ضروریات و نیازمندی های هر شهری است که باید برای مدیریت پساب آن نیز فکری کرد.

امام جمعه نطنز گفت: متاسفانه امروز وضعیت اقتصادی نابسامان است و برخی افراد با سوء استفاده از وضعیت موجود و احتکار، مردم را در تنگنای معیشتی انداخته اند که امید است این موضوع رفع شود.

امینی تصریح کرد: مردم برای هدایت و سعادت خطبه های مقام معظم رهبری را چراغ راه خود قرار دهند، زیرا امروز کشور از هر جهت چشم دشمنان را کور کرده است.

 وی با بیان اینکه ایجاد نارضایتی مردمی و تفرقه بین مردم، از اهداف جدید دشمنان ایران است، افزود: آمریکا با بهانه برجام تحریم های جدیدی را علیه ایران اعمال کرده است که هدف اصلی این تحریم فشارهای اقتصادی بر مردم ایران و ایجاد نارضایتی مردمی است.

امام جمعه نطنز گفت: تنها راه برون رفت از این موضوع حفظ اتحاد و انسجام داخلی و پیروی از ولایت فقیه است.

وی تصریح کرد: برجام هسته ای بهانه بود تا مقابل نفوذ معنوی ایران در منطقه گرفته شود و امروز که برجام در کما قرار گرفته و مرگ آن حتمی است، برجام های دیگر بهانه است تا موشک های ایران حذف شود.

امینی خاطرنشان کرد: مردم ایران با حفظ اتحاد و یکپارچگی و با پیروی از ولایت فقیه می توانند مانند قبل یک بار دیگر خود را به قله موفقیت و پیشرفت برسانند.

کد خبر 346044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.