باخت پرگل سعودی ها مقابل روسیه

تیم ملی روسیه با پیروزی ۵ بر صفر برابر عربستان سعودی جام جهانی را پر قدرت آغاز کرد.

به گزارش ایمنا، در دیدار افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه امشب از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران تیم‌های روسیه و عربستان در ورزشگاه لوژنیکی مسکو به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۵ بر صفر روسیه به پایان رسید.

روسیه که بازی را خوب آغاز کرده بود در دقیقه ۱۲ روی یک ارسال از سمت چپ و ضربه سر یوری گازینسکی به گل رسید تا با قدرت جام جهانی را آغاز کرده باشد. این پایان کار نبود و روسیه در ادامه با تسلط مناسب روی بازی در دقیقه ۴۳ توسط چریشف برتری خود را دو برابر کرد.

هرچند عربستان در نیمه دوم بازی هجومی‌تری را به نمایش گذاشت و حتی فرصت رسیدن به گل را هم داشت اما این باز هم روسیه بود که در دقیقه ۷۱ روی یک ارسال از سمت راست و ضربه سر ژیوبا بازی را ۳ بر صفر کرد. اما در حالی که بازی می‌رفت با نتیجه ۳ بر صفر به پایان برسد دو گل دیگر نیز در وقت‌های اضافه توسط روسیه به ثمر رسید تا شکست عربستان سنگین‌تر شود، ابتدا چریشف در دقیقه اول وقت‌های اضافه با شوتی زیبا از درون محوطه جریمه گل چهارم را به ثمر رساند و سپس گولووین در پنجمین دقیقه وقت‌های اضافه گل پنجم روسیه را روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر رساند.

بدین ترتیب با پیروزی پرگل روسیه در افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۸ این تیم به صدر گروه A رفت و بعید است در پایان دور نخست مرحله گروهی صدرنشینی‌اش به خطر بیفتد.

در دیگر دیدار این گروه مصر و اروگوئه از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه فردا (۲۵ خرداد) به مصاف یکدیگر می روند.

کد خبر 346022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.