اَگرِسیو و اسکیت برد برای اولین بار به صورت رسمی در جام مولای عرشیان برگزار شد

مسابقات اسکیت اَگرِسیو و اسکیت برد برای اولین بار و به همت معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و هیئت اسکیت استان اصفهان در مسابقات جام مولای عرشیان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات اسکیت اَگرِسیو و اسکیت برد حضور پرشور ورزشکاران و مردم علاقه مند به این رشته ورزشی برگزار شد و در پایان نفرات برتر مشخص شدند. در مسابقات اگرسیو و اسکیت برد ۲۰ ورزشکار در ۲ بخش حرفه ای و آماتور در مجموعه ورزشی آبشار به رقابت پرداختند.

شهرام اکبری نایب رییس هیئت اسکیت استان اصفهان در مورد برگزاری این مسابقات اظهار کرد: رشته اسکیت دارای ۸ کمیته در فدراسیون و گرایش های مختلف است. یکی از این کمیته ها اگرسیو و دیگری اسکیت برد است که از محبوبیت بالایی در دنیا برخوردار هستند اما متاسفانه بخاطر کمبود امکانات سخت افزاری در اصفهان، بچه ها با شرایط بدی تمرین می کنند.

وی ادامه داد: ما در این کمیته ها استعدادهای بسیار خوبی داریم و تا کنون چند پیشنهاد از کشورهای اروپایی جهت ادامه فعالیت برای ورزشکاران ما ارسال شده است. در شهر هیچ اسکیت پارکی برای تمرین این ۲ کمیته نداریم و بچه ها به صورت خودجوش کار می کنند.

اکبری گفت: برای اولین بار بود که به همت معاونت ورزشی تفریحی شهرداری اصفهان توانستیم یک مسابقه رسمی در بخش اگرسیو واسکیت برد برگزار کنیم و با وجود سختی های این رشته و کمبود امکانات لازم، ۱۰ نفر در رشته اگرسیو و ۱۰ نفر در رشته اسکیت برد به رقابت پرداختند.

وی افزود: از شهرداری اصفهان خواهش می کنیم که سخت افزار این ورزش را برای ما فراهم کنند، البته آقای ناظریان در این خصوص قول های مساعدی به ما دادند. ساخت پارک مخصوص برای اسکیت برد و اگرسیو در باغ بانوان و پارک ها می تواند شور و نشاط بسیاری بین مردم و ورزشکاران ایجاد کند.

نایب رییس هیئت اسکیت استان اصفهان خاطر نشان کرد: ورزش اگرسیو بسیار تخصصی است و تمام کسانی که در جام مولای عرشیان شرکت کردند از قهرمان های کشور بودند و از سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان بخاطر برگزاری این مسابقات تشکر می کنم و امیدوارم سال آینده این مسابقات را برای بانوان هم بتوانیم برگزار کنیم.

نتایج پایانی مسابقات بدین شرح است: 

اگرسیو(حرفه ای): سیاوش سهرابی مقام اول، وحید خواجه مقام دوم و سعید رمضانی مقام سوم

اگرسیو (آماتور): سپهر رحیمی مقام اول و علی بقایی مقام دوم

اسکیت برد: آرین صفائیان مقام اول، مرصاد کمالی مقام دوم و کیانوش مرادی مقام سوم

کد خبر 345988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.