تجربه زیسته و روایتمندی در هنر بررسی می‌شود

نشست تخصصی "تجربه زیسته؛ روایتمندی در هنر" با حضور "فرهاد کشوری" در نگارستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، این نشست تخصصی از سوی کانون عکس انجمن سینمای جوان اصفهان، با حضور "فرهاد کشوری" و با هدف بررسی بنیادهایی که اساس تجربۀ زیستن است و فهم تازه‌های روایتمندی را ممکن ساخته و به شکل­‌گیری تجربه‌های متنوع می‌انجامد، برگزار می‌شود.

فرهاد کشوری متولد سال ۱۳۲۸ در آغاجاری و ساکن شاهین‌شهر است. وی دانش آموخته کارشناسی علوم تربیتی است و بیش از چهل دهه در حوزه داستان‌نویسی فعالیت دارد. نخستین اثر وی "ولی افتاد مشکل‌ها" سال ۵۱ در صفحه تجربه‌های آزاد مجله تماشا به چاپ رسید و در ادامه نیز "بچه آهوی شجاع" سال ۱۳۵۵ در حوزه کودک‌ونوجوان منتشر شد. او در ادامه بوی خوش آویشن، دایره ها، شب طولانی موسا، گره کور، کی ما را داد به باخت؟، آخرین سفر زرتشت، سرود مردگان، مردگان جزیره موریس، صدای سروش، کشتی توفان‌زده، دست نوشته‌ها و مریخی را منتشر کرد. فرهاد کشوری یک کتاب در حوزه کودکان، سه مجموعه داستان و نه رمان را در کارنامه‌ ادبی‌ خود دارد.

به گزارش ایمنا، نشست تخصصی "تجربه زیسته؛ روایتمندی در هنر" به همراه امضای آثار "فرهاد کشوری" چهارشنبه ۲۳خردادماه ساعت ۱۷ تا ۱۹ در نگارستان امام خمینی(ره)،  واقع در میدان فیض برگزار می‌شود. علاقمندان برای ثبت‌نام در این نشست باید عدد یک را به شماره ۰۹۱۳۴۲۴۴۹۴۵ ارسال کنند، هم‌چنین می‌توانند به نشانی اینترنتی کانون عکس انجمن سینمای جوانان اصفهان isfpc.com مراجعه کنند.

کد خبر 345891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.