رقابت بدمینتون بازان در مولای عرشیان به پایان رسید

فینال مسابقات بدمینتون آقایان جام مولای عرشیان دوشنبه شب، بیست و ششم ماه مبارک رمضان در سالن ابرار برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات بدمینتون مولای عرشیان با همکاری معاونت ورزشی تفریحی شهرداری و هیئت بدمینتون اصفهان به مدت ۳ شب و با حضور ۶۱ ورزشکار در رده های سنی نوجوانان و جوانان به صورت تک نفره و دو نفره در سالن ورزشی ابرار برگزار و نفرات برتر این مسابقات مشخص شدند.

اختتامیه این مسابقات با حضور محسن رویگری رییس ورزش محلات سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری، نمایندگانی از هیئت بدمینتون استان اصفهان، ورزشکاران حاضر در این مسابقات و خانواده هایشان برگزار شد.

فرزاد زیدی مسئول برگزاری مسابقات بدمینتون جام مولای عرشیان در این خصوص اظهار کرد: با توجه به سیاستی که سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان دارد و هدف آنها حضور خوب جوانها در مسابقات ورزشی است، توانستیم رشته ورزشی بدمینتون را نیز به این چرخه اضافه کنیم.

وی ادامه داد: مسابقات به صورت دو حذفی برگزار شد و توانست آمار خوبی را نسبت به دوره قبلی مسابقات که به صورت تک حذفی برگزار شده بود به ثبت برساند و خداراشکر استعدادهای بسیار خوبی در این دوره وجود داشتند که ۳ نفر از آنها هم اکنون عضو تیم ملی نوجوانان و ۵ نفر عضو تیم ملی جوانان هستند.

زیدی گفت: با توجه به صحبت های کارشناسان رشته بدمینتون، این مسابقات سطح کیفی بسیار بالایی داشت و امیدوارم بازهم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان بتواند در دوره های بعدی هم این مسابقات را برگزار کند.

نتایج مسابقات بدین شرح است: 

نوجوانان:

تک نفره: مهدی ودودی، عارف دهقانی و آرش نکویی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند

نوجوانان دو نفره:

محمد باقری و عارف دهقانی مقام اول، شروین شیروانی و ایمان یقینی مقام دوم، ایلیا حسینی و ایلیا کیان ارثی مقام سوم را کسب کردند.

جوانان تک نفره:

شادمهر حیدری، علی باستانی و کیارش کبیری به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

جوانان دو نفره:

شادمهر حیدری و کیارش کبیری مقام اول، محمد باقری و دانیال نجاریان مقام دوم، محمد نوری و امیررضا نصوحی مقام سوم را کسب کردند.

کد خبر 345812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.