نمایشگاه گروهی عکس را در نگارخانه سیتی‌سنتر ببینید

نمایشگاه عکس با موضوع آزاد توسط گروهی از هنرمندان آکادمیک و تجربی در نگارخانه مجموعه اصفهان سیتی سنتر برگزار شده است.

مدیر داخلی نگارخانه مجموعه اصفهان سیتی سنتر به خبرگزاری ایمنا گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه‌های گروهی، معرفی و نمایش آثار برای عموم مردم و فرهنگسازی گالری‌گردی در میان مردم است.

سعید کیارسی افزود: از این رو نگارخانه سیت سنتر نمایشگاه‌های گروهی برگزار می‌کند تا هنرمندان در هر دوطیف آکادمی و تجربی با رعایت شرایط لازم و طبق موازین سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی امکان حضور در این نمایشگاه ها را داشته باشند. وی تصریح کرد: با توجه به اینکه این نگارخانه در مجموعه اصفهان سیتی سنتر قرار دارد بنابراین فرصت خوبی را فراهم می‌کند تا مردم بتوانند با فضای گالری‌ها آشنا شوند، چراکه این‌گونه فعالیت‌ها عموما در برنامه‌های تفریحی مردم جایی ندارد. از سوی دیگر در این نگارخانه آثار هنرمندان به فروش می‌رسد که به بخش اقتصاد در هنر نیز کمک می‌کند.

وی افزود: در این نمایشگاه تعداد ۳۰ عکس با موضوع آزاد و عموما رنگی در معرض دید عموم قرار گرفته که همگی حاصل تلاش هنرمندان آکادمیک و تجربی است.

به گزارش ایمنا، علاقمندان برای بازدید از نمایشگاه گروهی "عکس" می‌توانند تا فردا چهارشتبه ۲۳ خردادماه ساعت ۱۰ تا ۲۲ به نگارخانه مجموعه اصفهان سیتی سنتر، واقع در طبقه اول، ورودی هفت مراجعه کنند.

کد خبر 345784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.