بنایی برای خروج از برجام نداریم

مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی تاکید کرد: اگر قرار باشد برجام رفع تحریم‌ها را به همراه نداشته باشد موضوعیتی هم ندارد و آنچه رهبری فرمودند این است که ما هیچ محدودیتی برای انجام اقداماتمان قائل نیستیم.

به گزارش ایمنا، سردار حسین دهقان در رابطه با فرمایش رهبری درباره فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان اظهار کرد: همان‌طور که دقت کردید رهبری اقدامات در چارچوب برجام را توصیه کردند، لذا بنایی برای خروج از برجام نداریم. البته اگر قرار باشد برجام برای مردم ایران، رفع تحریم‌ها و گشایش اقتصادی را به همراه نداشته باشد برجام موضوعیتی ندارد. 

مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی همچنین بیان کرد: امروز آمریکایی‌ها به دنبال ایجاد فضای جدیدی هستند که امتیازاتی را از ملت ایران بگیرند، اما ملت ایران در جهت تامین منافع خود محکم ایستاده و به کسی امتیازی را نخواهد داد.

دهقان خاطر نشان کرد: آنچه منافع ما اقتضاء می‌کند همان چیزی است که رهبری و مسئولین نظام دنبال می‌کنند ، لذا آنچه رهبری فرمودند این است که ما هیچ منع و محدودیتی برای انجام اقداماتمان قائل نیستیم.

 مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی خاطر نشان کرد: آنچه مهم است این است که ما به عهد و قراردادهای خود با کشورهای بزرگ و همچنین تایید شورای امنیت سازمان ملل پایبند هستیم، اما چنانکه طرف‌های مقابل آن را زیرپا بگذارند طبیعی است که ما دلیلی برای این‌که بخواهیم شرایط جدیدی را تحمل کنیم وجود ندارد ، لذا اقداماتمان را متناسب با آن انجام می‌دهیم.

منبع:ایسنا

کد خبر 345566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.