عکاس ایمنا حائز رتبه برتر مسابقه عکاسی صنایع دستی استان شد

آزاده عزیزیان" عکاس خبرگزاری ایمنا، در مسابقه عکاسی روز جهانی صنایع دستی که از سوی اتحادیه صنایع دستی استان اصفهان برگزار شد، موفق به دریافت عنوان سوم شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، از سوی اتحادیه صنایع دستی استان اصفهان و به مناسبت روز جهانی صنایع دستی، مسابقه عکاسی در سه زمینۀ هنرهای منسوخ‌ شده، هنرهای درحال منسوخ و هنرهای متداول برگزار شد که بعد از داوری آثار ارسالی، سه اثر به عنوان آثار برگزیده و ۲۰ اثر دیگر نیز شایسته تقدیر شناخته شدند. در این میان "آزاده عزیزیان" با خلق اثر "نوازندگی پیرزن" عنوان سوم را به‌دست آورد.

در متن اعلام نتایج داوری این مسابقه آمده است:

"الله الجمیل و یحب الجمال

مسابقه عکاسی «با محوریت صنایع دستی» که به همت اتحادیه صنایع دستی اصفهان و به مناسبت روز جهانی صنایع دستی برگزار می‌شود، امری است مبارک که باعث شکوفایی استعدادها و تزریق انگیزه به هنرمندان عزیز شهرمان می‌گردد. اهمیت تجلیل از آثار فعالان عرصه رسانه و علی الخصوص عکاسان به اندازه اعتلای آن ارزشمند است و دیده شدن فعالان این عرصه، صنایع دستی را در مسیر رشد و رو به جلو قرار خواهد داد.

گفتنی است گرچه کیفیت هنری بخشی از آثار خوش‌آیند نبوده، اما تنوع و کثرت در میزان آثار ارسالی امیدبخش است.

هیئت داوران با بررسی تمامی آثار رسیده به دبیرخانه مسابقه که به ۳۰۰ اثر  که حاصل زحمت ۳۰ شرکت کننده بود می رسید و  با حضور دبیر محترم اجرایی مسابقه، تمامی عناصر مورد نیاز در خلق یک اثر هنری را لحاظ کرده و  سه اثر را  به عنوان آثار برتر و ۲۰ اثر دیگر را شایسته تقدیر می داند.

رتبه نخست: زهرا باغبان «نمدمالی»

رتبه دوم: صبا امیری «صنایع فراموش شده»

رتبه سوم: آزاده عزیزیان «نوازندگی پیرزن»

امید است استمرار این حرکت فرهنگی ما را در ارتقا و بهبود هر چه بیشتر این عرصه یاری کند.

و من الله توفیق

حمیدرضا نیکومرام  - محمدحسن لطیفی"

گفتنی است، آزاده عزیزیان به عنوان عکاس خبری در خبرگزاری ایمنا مشغول به فعالیت است.

کد خبر 345521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.