سرزنش برجام غیرمنطقی و فاقد منفعت ملی است

تیران-جانشین قرارگاه نظامی سیدالشهدا (ع) سپاه اصفهان گفت: سرزنش برجام و اختلافات سیاسی غیرمنطقی و فاقد منفعت ملی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، سرتیپ پاسدار اصغرعربپور، در سخنرانی پایانی راهپیمایی روز قدس اصفهان با اشاره به توطئه‌های دشمنان در خصوص ایجاد اختلاف در بین مردم و ملت‌های مسلمان برای تحقق اهداف شوم و استکباری خود اظهارکرد: اختلاف و سرزنش همدیگر برای تحقق آرمان‌ها و اهداف نظام کارساز نبوده و اینگونه رفتار فرصت سازی برای دشمنان است.

وی افزود: برجام تجربه‌ای برای نمایش بدعهدی آمریکا در جوامع جهانی و دروغگویی آن‌ها بود و  سرزنش برجام و اختلافات سیاسی غیرمنطقی و فاقد منفعت ملی است و نباید در کشور گروه و یا فردی اقدامات برجام را مورد سرزنش قرار دهد، زیرا تیم مذاکره کننده ایران تلاش‌های خود را انجام داده‌اند اما بدعهدی دشمن که همیشه ثابت شده بود منجر به عدم نتیجه شد.

جانشین قرارگاه نظامی سیدالشهدا (ع) سپاه اصفهان وحدت ملی را مهم خواند و تصریح کرد: کشورمان با وجود اختلاف سلایق نیازمند وحدت ملی برای تحقق اهداف بلند نظام است که اگر تفرقه رشد و پیشرفت پیدا کند سرانجام آن مشکلات متعدد برای کشور و زمینه سازی فعالیت دشمنان خواهد شد.

وی حفظ وحدت بر محور رهبری را لازم و ضروری دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب بیش از سایر رهبران جوامع بین‌المللی تجربه و دانش مدیریتی دارد که باید توصیه و دستورات ایشان همواره مورد توجه باشد و به جای امید به دیگران بر توانمندی فردی تلاش و تاکید داشته باشیم.

عربپور با بیان اینکه ایران حامی مظلومان عالم است و رهبر انقلاب به طور صریح مواضع ایران و حمایت‌های ما از حزب الله را بیان کردند،  افزود: اسرائیل عامل مشکلات جهان است و باید با وحدت مسلمانان زمین گیرشود،  ایران در این راستا و حمایت از مظلومان عالم همواره از حرکت‌های ضد اسرائیلی حمایت کرده است.

وی دیوانگی آمریکا و اسرائیل را ناشی از شکست‌های پیاپی آن ها دانست و افزود: اگر در آمریکا به دیوانگی ترامپ پی برده شده، باید هییت حاکمیت این کشور نسبت به تغییر ترامپ اقدام کند و این بی توجهی ناشی از سیاست‌های این کشور برای تحقق اهدافشان است.

جانشین قرارگاه نظامی سیدالشهدا (ع) سپاه اصفهان روز قدس را متعلق به همه ملت‌های جهان دانست و گفت: مسلمان و غیرمسلمان در راهپیمایی روز قدس در کشورهای جهان در حمایت از مظلومان عالم شرکت می کنند و روز قدس روز فریاد مظلومان است.

کد خبر 345498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.