راهپیمایی روز قدس عامل وحدت مسلمانان است

تیران-امام جمعه شهرستان تیران و کرون گفت: راهپیمایی روز قدس عامل وحدت مسلمانان و مایه دلگرمی برای ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان در خطبه های نماز جمعه تیران با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز قدس و حضور حماسی مردم اظهارکرد: راهپیمایی روز قدس عامل وحدت مسلمانان و ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان بوده و این رخداد بزرگ، جهانی شده است.

وی افزود: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس توسط بنیان گذار انقلاب اسلامی از سال‌های نخست پیروزی انقلاب امروز به عنوان یک یادگار در جهان فراگیر شده و ملت‌های مظلوم عالم در این روز با وحدت و انسجام ظلم و ستم را محکوم می‌کنند.

امام جمعه شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه جریان مقاومت تا پشت دیوارهای اسرائیل پیش‌رفته است، تصریح کرد: همچنین رژیم صهیونیستی را ضعف و استیصال فراگرفته که کمبود جمعیت انسانی، فشارها و اختلافات داخلی و پیشرفت حزب اله در جهان عامل این شکست است،  پیشرفت بیداری اسلامی فرصت فعالیت را برای رژیم صهیونیستی از بین برده است.

وی اتحاد مسلمانان جهان را عامل پیروزی در مقابل کفر جهانی خواند و خاطرنشان کرد: بزودی شکست دشمنان و پیروزی مسلمانان در جهان و آزادی قدس اتفاق می‌افتد و امروز دشمنان اسلام همگی زمین گیر شده‌اند و از توسعه و پیشرفت ایران و دستورات اسلامی در هراس هستند.

حجت الاسلام رشیدیان به آغاز فعالیت هسته‌ای ایران در چهارچوب برجام نیز اشاره و اذعان کرد: فعالیت هسته‌ای ایران بر اساس برنامه پیش خواهد رفت. البته در شرایط بدون آمریکا فعالیت‌های ایران بهتر نیز پیش می‌رود، با این حال  همه کشورهای عضو برجام حامی ایران در رعایت قوانین بین المللی هستند.

وی ادامه داد: ایران فرصت دستیابی به حقوق خود را دارد و در حوزه هسته‌ای بر اساس برنامه پیش می‌رود، اما اگر بدعهدی در طرف های اروپایی همانند آمریکا اتفاق افتد آنگاه ایران نیز همراه با آن ها نخواهد  شد و به حالت پیش از برجام باز می‌گردیم.

حجت الاسلام رشیدیان به هفته جهاد کشاورزی و همچنین صنایع دستی اشاره کرد و گفت: ظرفیت‌های خوبی در حوزه صنایع دستی و تولیدات کشاورزی در شهرستان تیران و کرون وجود دارد که باید زمینه‌سازی برای صادرات و فروش بیشتر آن ها فراهم شود.

کد خبر 345494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.