مردم باید حاصل تلاش دولت را در زندگی خود احساس کنند

شهرضا – امام جمعه شهرضا گفت: مسئولان تلاش‌های بسیاری برای خدمت رسانی به مردم می‌کنند، اما لازم است مردم حاصل این تلاش‌ها در زندگی احساس و در سفره خود مشاهده کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان شهرضا، اظهار کرد: یکی از مهمترین اهداف انقلاب اسلامی جلوگیری از فراموشی مستضعفان و رسیدگی به امور آنان است.

وی ادامه داد: مردم ولی نعمت مسئولان هستند، جایگاه و مقام مسئولان مدیون مردم است به همین دلیل باید از امکانات موجود برای رفع مشکلات آنان استفاده کنند.

امام جمعه شهرضا با تأکید بر ضرورت حفظ وحدت و یکپارچگی در جامعه، تصریح کرد: وحدت، ضامن پیروزی در برابر مشکلات و شکست توطئه دشمنان است، بنابراین باید اختلافات را کنار بگذاریم و برای دست یابی به اهداف مشترک و آرمان‌های انقلاب تلاش کنیم.

یعقوبی با اشاره به بخش‌هایی از سخنان امام خمینی(ره)، تصریح کرد: روز قدس، زمان مقابله مستضعفان با مستکبران و زمان بسیج عمومی در برابر ستمگران است.

وی همچنین با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص روز قدس، اظهار کرد: این روز، زمانی برای اعلام اتحاد امت اسلامی و مخالفت آنان با ظلم و بی عدالتی و اقدامات صهیونیست و حامیان آنان است.

امام جمعه شهرضا ادامه داد: دستور رهبر معظم انقلاب بر شکستن حصر هسته‌ای باعث دلگرمی و شادی ملت ایران شد و اعتماد به نفس عمومی را احیا کرد.

یعقوبی تصریح کرد: دشمن در شرایط فعلی با سه راهبرد اعمال فشار اقتصادی، فشار روانی و فشار عملی به دنبال مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با تأکید بر ضرورت همبستگی مردم و مسئولان، اظهار کرد: مردم قهرمان و مسلمان ایران اسلامی در همه صحنه‌های دفع از ارزش‌های انقلاب اسلامی حاضر بوده‌اند و در این شرایط هم با صبر و تحمل در برابر فشارهای استکبار جهانی ایستادگی می‌کنند.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه مردم هیچ قصد و غرضی در بیان مشکلات خود ندارند، تصریح کرد: اگر هریک از گروه‌های اجتماعی مشکلی دارند، باید برطرف شود.

یعقوبی با اشاره به اعتراضات اخیر رانندگان، اظهار کرد: رانندگان کسانی بودند که در طول هشت سال دفاع مقدس در کنار سایر اقشار جامعه در جبهه‌ها حاضر شدند و نخستین گروهی بودند که در دوران انقلاب، با فرمان امام راحل(ره) به اعتصاب خود پایان دادند.

وی تأکید کرد: نباید اجازه دهیم تا افراد یا گروه‌هایی از اعتراضات صنفی و مردمی سوءاستفاده کرده و اغراض شخصی خود را دنبال کنند.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه بهترین قدرت نظام مردم هستند، اظهار کرد: باید مشکلات مردم حل شود، معضلات اقتصادی همچون بیکاری، تأخیر در پرداخت حقوق‌ها و رکود بازار وجود دارد و قابل کتمان نیست.

یعقوبی اضافه کرد: نباید خود را فریب دهیم، دشمن برای جوانان برنامه دارد، باید به جوانان بها دهیم و برای اشتغال آنان راهکار مناسب پیدا کنیم؛ در مسئله هسته‌ای وقتی به جوانان بها داده شد توانستند کارهای بزرگی انجام دهند.

وی با بیان اینکه مسئولان تلاش‌های بسیاری برای خدمت رسانی به مردم می‌کنند، تأکید کرد: لازم است مردم حاصل این تلاش‌ها در زندگی احساس و در سفره خود مشاهده کنند.

کد خبر 345493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.