رژیم غاصب صهیونیستی یک گام به نابودی نزدیک‌تر شد

 نطنز_ امام جمعه بادرود گفت: آمریکا با تغییر محل سفارت خود به بیت المقدس رژیم صهیونیستی را یک گام به مرگ نزدیک تر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بادرود اظهار کرد:  هر کس که با قرآن زندگی کند و آموزه های آن را در زندگی به کار بندد، هرگز آسیب نخواهد دید و به سعادت رهنمون خواهد شد.

قاسمی اظهار داشت: در قرآن کریم ویژگی‌های قوم یهود آمده است و اگر مسلمانان این آموزه‌ها را جدی بگیرند عاقبت بخیر خواهند شد، زیاده خواهی، عهد شکنی، خشونت، قساوت قلب، از ویژگی های قوم یهود است و امروز نیز همین رفتار از اسراییل و حامی جنایتکارش آمریکا دیده می‌شود.

امام جمعه بادرود گفت: به لطف الهی و بیداری ملت‌ها، شمارش معکوس نابودی رژیم اشغالگر قدس آغاز شده و سرعت گرفته است و امیدواریم به‌زودی نماز جمعه را در بیت المقدس برپا کنیم.

امام جمعه بادرود گفت : وقتی ایران اسلامی قیام کرد، رژیم شاه برچیده شد، اگر جهان اسلام قیام کند بساط اسراییل برچیده خواهد شد زیرا این رژیم خشن ترین، بی‌رحم ترین و جنایت کارترین رژیم تاریخ است.

قاسمی افزود: هر کشوری که در برابر اسراییل و آمریکا ایستادگی کرده موجب ذلت دشمنانش شده است،  نمونه بارز آن مقاومت مردم غزه است که با مقاومت آنها اسراییل مجبور به پذیرش آتش بس شد.

 خطیب جمعه بادرود گفت: مردم دنیا فهمیده‌اند رژیمی که روزی رویای «از نیل تا فرات»  را داشت امروز با هزینه‌های زیاد می‌خواهد دیوار بتنی دور خود بکشد تا امنیت داشته باشد  و این خفت برای آنها کافی است.

وی اضافه کرد: آمریکا با تغییر محل سفارت خود به بیت المقدس در واقع گور خود را کنده و رژیم صهیونیستی را یک گام دیگر به مرگ نزدیک تر کرده است.

 قاسمی با تشکر از حضور باشکوه مردم انقلابی بادرود در راهپیمایی روز قدس افزود: مردم ما بار دیگر حماسه آفریدند و اقتدار و ایمان و تعهد خود به ولایت را نشان دادند.

کد خبر 345484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.