حضور مردم در راهپیمایی‌ها سبب بیداری مردم دنیا شده است

برخوار_ امام جمعه دولت آباد حضور مردم در راهپیمایی‌ها و فریادها و اعتراضات به جنایات استکبار را سبب بیداری امت اسلام و مردم دنیا بیان کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان برخوار، حجت الاسلام سید حسین محمود آبادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر دولت آباد از حضور حماسی مردم در هوای گرم برای شرکت در راهپیمایی قدردانی کرد و گفت: امروز مردم شهرستان برخوار وظیفه شرعی و انسانی خود را نسبت به مردم مظلوم فلسطین انجام دادند.

وی افزود:‌ حضور مردم در صحنه باعث دلگرمی مردم فلسطین و مبارزین و رزمندگان مسلمان خواهد شد و نابودی رژیم جعلی و آدم‌کش صهیونیستی را زودتر خواهد کرد.

امام جمعه دولت آباد گفت: همین فریادها و اعتراضات و راهپیماییها باعث بیداری مردم دنیا شده است و طبق آمار و اطلاعاتی که از جامعه آمریکا می‌رسد، بسیاری از یهودی‌های ساکن در آمریکا دیگر هیچ حمایت و پشتیبانی از رژیم صهیونیستی ندارند و وقتی جرم‌ها و جنایت‌های این رژیم را می‌بینند انزجار آنها زیادتر می‌شود و امیدوارم هر چه زودتر عذاب خدا بر این رژیم روزافزون و شر آنها از سر مسلمانان کوتاه شود.

وی در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری دقیق، هوشمندانه و در واقع خنثی کننده توطئه دشمن است،  یکی از مطالبی که ایشان فرمودند این بود کهنقشه‌های دشمن در سه حوزه فشار اقتصادی، فشار روانی و فشار علمی است و هدف آنها سیطره بر ایران است.

حجت الاسلام محمود آبادی گفت: دشمن در زمینه فشار روانی نقاط قوت جمهوری اسلامی را نشانه رفته و در برخوردها و تبلیغات، آنها را به عنوان نقاط چالش آفرین معرفی می‌کند تا ملت ایران را نسبت به آنها دلسرد کند، این درحالی است که نقاط قوتی مانند پیشرفت هسته‌ای، پیشرفت موشکی و عدالت خواهی بین المللی را معرفی نمی‌کند.

وی اظهار کرد: هر کدام از اینها نقطه قوّت جمهوری اسلامی و باعث تأثیرگذاری در داخل و خارج کشور است، به عنوان مثال پیشرفت هسته‌ای باعث افتخار هر ایرانی است اما دشمن می‌گوید شما سوخت هسته‌ای برای چه می خواهید؟ در حالی که نفت و سوخت فسیلی دارید! می‌گوید تأسیسات موشکی برای چه می‌خواهید؟ آنها را از بین ببرید و در بحث‌های علمی هم نمی‌گذارند که پیشرفت علمی داشته باشیم اما با تمام این تفاسیر مقام معظم رهبری با بیان این مطالب نقشه دشمن را خنثی کردند.

امام جمعه دولت آباد گفت:‌ فرمایشات مقام معظم رهبری سه پیام دارد، ‌اول اینکه مردم دشمن را بشناسند و نسبت به سیاه نمایی‌هایی که می‌کند هوشیار باشد، پیام دوم برای مسئولان است که در مقابل این اقدامات دشمن باید اقدام عملی و برنامه‌ریزی دقیق داشته باشند و نگذارند که دشمن نقشۀ خود را عملی کند و پیام سوّم اتمام حجت حضرت آقا با مردم و مسئولان است.

محمود آبادی در پایان تصریح کرد: حضرت آقا بعنوان سکاندار نظام، دشمنی‌ها را رصد و تبیین کردند،  اگر مردم یا مسئولان کوتاهی کنند و مملکت دچار مشکل شد، حضرت آقا وظیفه خود را انجام داده است.

کد خبر 345480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.