همبستگی مسلمانان و دفاع از آن‌ها جزو آرمانهای انقلاب است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: مردم وفاداری خود را نسبت به انقلاب و آرمان های امام اثبات نموده اند و زمان آن است که مسئولان نیز پیام آنها را دریافت و بر اساس خواسته های آنها برنامه ریزی کنند.

جعفر عسگری در خصوص اهمیت روز جهانی قدس به خبرنگار ایمنا گفت: یکی از آرمان های انقلاب اسلامی؛ همبستگی مسلمانان و دفاع از آن‌ها در مقابل دشمنان است؛ به همین دلیل پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه رمضان را ، روز قدس نامگذاری کردند.

وی افزود: روز قدس نماد همبستگی و دفاع از مسلمانان و حضور مردم در این روز بیانگر میثاق آن‌ها با آرمان های انقلاب اسلامی است. امروز با قرار گرفتن در چهل سالگی انقلاب اسلامی مردم با حضور در راهپیمایی این روز نشان می دهند به آرمان های انقلاب اسلامی وفادار هستند و این امر حامل پیام های مهمی برای دشمنان داخلی و خارجی اسلام و انقلاب است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: مردم وفاداری خود را نسبت به انقلاب و آرمان های امام اثبات نموده اند و زمان آن است که مسئولان نیز پیام آنها را دریافت و بر اساس خواسته های آنها برنامه ریزی کنند.

کد خبر 345466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.