ساماندهی حمل زباله‌های عفونی در شهرضا

شهرضا - شهردار شهرضا گفت: بخشی از مهمترین زباله‌های شهری، زباله‌های عفونی هستند که حمل و جمع‌آوری آن‌ها نیازمند اتخاذ تدابیر ویژه است تا از بیماری مأموران جمع‌آوری کننده و انتشار آلودگی جلوگیری شود.

رحیم جافری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، اظهار کرد: بخشی از زباله‌هایی که مأموران واحد خدمات شهری شهرداری جمع‌آوری می‌کنند، زباله‌های عفونی هستند که حمل آن‌ها نیازمند اتخاذ تدابیر ویژه است.

وی ادامه داد: بعد از رایزنی‌های انجام شده کارشناسان نظام پزشکی شهرستان به این نتیجه رسیدند که زباله‌های خاص و عفونی باید براساس قوانین مدیریت پسماند، به صورت جداگانه حمل و جمع‌آوری شوند.

شهردار شهرضا همچنین با اشاره به فعالیت خودروهای لجن‌کش، تصریح کرد: خودروهای لجن‌کش‌ با تخلیه بار خود در مبادی ورودی و خروجی شهر، باعث آلودگی محیط زیست می‌شوند.

جافری ادامه داد: در سال گذشته باوجود اینکه شهرداری مسئول خدمات رسانی در خارج از شهر نیست، اما جاده فاضلاب شهرضا موسوم به «لاگونی» را آسفالت کردیم و لازم است خودروهای لجن‌کش به این مسیر هدایت شوند و از تخلیه بار آن‌ها در سایر اماکن جلوگیری شود.

وی با تأکید بر ضرورت ساماندهی جمعه بازار شهرضا، اظهار کرد: بازاریان و کسبه شهرضا از وجود این بازار ناراحت هستند، واحدهای صنفی شهرستان نیز نیازهای شهروندان را تأمین می‌کنند.

کد خبر 345414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.