چشم اندازهای نمازی برای رقابت های لیگ برتر

سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن گفت: می دانیم که باید در فصل آینده یک نمایش قدرتمند فوتبالی داشته باشیم و از طرفی باید فوتبالی زیبا به نمایش بگذاریم.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه ذوب آهن امید نمازی سرمربی جدید تیم ذوب آهن گفت: بسیار خوشحال هستم که در فصل جدید کنار باشگاه بزرگ ذوب آهن هستم و بی تردید تمام تلاشمان را به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم فوتبالی قدرتمند و زیبا را به نمایش بگذاریم. در ابتدای صحبتهای خود لازم می دانم از حمایت هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن و مدیرعامل محترم تشکر کنم و از طرفی از تلاش های آقای قلعه نویی به خاطر موفقیت های فصل گذشته قدردانی داشته باشم.

نمازی در ارتباط با وضعیت ذوب آهن برای فصل آینده رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: ما می دانیم که باید در فصل آینده یک نمایش قدرتمند فوتبالی داشته باشیم و از طرفی باید فوتبالی زیبا به نمایش بگذاریم.

وی افزود: همه تلاش مجموعه باشگاه و به خصوص کادر فنی و بازیکنان باید معطوف به این باشد که قصد داریم گامهای بلندی برداشته و به اهداف خود برسیم. با تلاش های صورت گرفته توسط باشگاه، شاکله بازیکنان برای فصل آتی حفظ خواهند شد و از طرف دیگر چند مهره در پست هایی که نیاز به حفظ بازیکن داریم جذب خواهند شد تا بتوانیم با این بازیکنان هدفهای مان را جستجو کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن خاطر نشان کرد: تمرینات را از روز بیست و شش خرداد ماه آغاز می کنیم، دو هفته تمرین در اصفهان و اردوی تدارکاتی خارج از اصفهان را پیش رو خواهیم داشت و سعی خواهیم کرد دو هفته پیش از شروع لیگ برتر آخرین مراحل تمرینی خود را در اصفهان پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: باید بر این نکته تاکید کنم که باید بازی های تدارکاتی خوبی را پشت بگذاریم و فصل را خوب شروع کنیم. البته ما برای مسیری که شروع کرده ایم عجله نخواهیم داشت و باید برای رسیدن به کیفیت فوتبالی صبورانه تلاش کنیم.

نمازی تاکید کرد: همه ما از ذوب آهنی بودن باید لذت ببریم و برای موفقیت همه ارکان باید کنار هم قرار بگیرند. از حمایت های کارخانه گرفته، تا تلاش های مجدانه باشگاه، همدلی و خواست و باور تیم و البته حمایت هواداران عزیزیی که ما را تنها نخواهند گذاشت.

وی اضافه کرد: امیدوارم بتوانیم مسیری که متصور هستیم را با ذهنیت خود به پیش ببریم و همگی از داشتن یک ذوب آهن قدرتمند لذت ببریم.

کد خبر 345319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.