مرگ دوبرادر اصفهانی در استخر آب/ دستگاه میکسر جان ۲ جوان را گرفت

مرگ دوبرادر در استخر آب در یکی از باغ‌های نزدیک اصفهان و مرگ دو جوان دیگر بر اثر اتصال برق در دستگاه میکسر مهم‌ترین اخبار انتظامی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ محمدحسین بابا کلانی، فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان یک دستگاه کامیون کشنده را که از جنوب کشور به مقصد تهران در حرکت بود برای کنترل محموله و مدارک متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، هزار و ۴۱ طاقه پارچه فاقد مدارک گمرکی کشف شد که کارشناسان ارزش این محموله را ۳ میلیارد ریال اعلام‌ کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان خاطرنشان کرد: در این راستا، یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

غرق شدن ۲ برادر اصفهانی در استخر آب

سرهنگ حسن یار دوستی، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اعلام این خبر اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان اصفهان از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از غرق شدن ۲ جوان در استخر آبی واقع دریک باغ اطراف شهر " اصفهان" مطلع و به محل اعزام شدند.

وی گفت در اثر این حادثه ۲ برادر ۱۸ و ۲۰ ساله برای شنا کردن داخل استخر آب کشاورزی شده بودند که متأسفانه غرق و جان خود را از دست دادند.

این مقام انتظامی از حضور دیگر امدادی و خدمت رسان در محل خبر داد و افزود: علت وقوع این حادثه تلخ عدم مهارت کافی برای شنا کردن اعلام‌شده است .

سرهنگ یار دوستی در پایان با اشاره به گرمی هوا و تمایل جوانان به شنا کردن ، توصیه کرد: برای شنا کردن به استخرهای سرپوشیده و مجاز که دارای غریق نجات است مراجعه تا ان‌شاءالله شاهد داغ‌دار شدن خانواده‌ای دیگر نباشیم .

دستگاه میکسر جان ۲ جوان را گرفت

سرهنگ حسن نیکبخت، فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برق‌گرفتگی ۲ جوان در منطقه "زازران" ابتدای جاده "ولاشان-حسین آباد" ، گشت انتظامی به محل اعزام شد.

وی افزود: در این حادثه ۲ جوان ۲۷ و ۳۰ ساله در حال ساخت مصالح ساختمانی با دستگاه میکسر بودند که متأسفانه در اثر اتصال دچار برق‌گرفتگی می‌شوند و جان خود را از دست می‌دهند.

سرهنگ نیکبخت ضمن ابراز تأسف از وقوع این حادثه تلخ به عموم مردم توصیه کرد: در همه حال موارد ایمنی را رعایت کنید تا شاهد داغ‌دار شدن یا بی‌سرپرست شدن خانواده‌ها نباشیم .

عامل انتشار تصاویر خصوصی دستگیر شد

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی، رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان  اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی تصاویر شخصی و خصوصی وی را در فضای مجازی منتشر کرده بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند عامل انتشار را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کنند.

سرهنگ مرتضوی اضافه کرد: فرد دستگیرشده در بازجوئی‌های پلیس به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود را خصومت شخصی با شاکی بیان داشت .

رییس پلیس فتای اصفهان در پایان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی از شهروندان خواست ، از در اختیار دادن عکس هاو تصاویر شخصی خود به افراد ناشناس و غریبه اکیداً خودداری کنید و حتی‌الامکان تصاویر شخصی و خانوادگی خود را درگوشی موبایل نگهداری نکنید.

کشف ۱۰۰ کیلوگرم مواد افیونی در وانت پیکان

سرهنگ احمد نیکبخت، فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان مبارکه حین کنترل خودروهای عبوری در گردنه "قمیشلو" یک دستگاه وانت پیکان را برای بازرسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۵۲ کیلوگرم تریاک و ۴۸ کیلو و ۱۱۰ گرم حشیش که به طرز ماهرانه‌ای در اتاق عقب وانت روی باک بنزین جاساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شد.

تخطی از سرعت مطمئنه یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت

سرهنگ علی جعفری نژاد، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر گفت: مأموران انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی شهر "خمینی‌شهر" از برخورد یک دستگاه سواری زانتیا با تیر برق و تعدادی خودرو در بلوار "باغبان شمالی" این شهر مطلع و جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: متأسفانه در این حادثه خودرو با سرعت بالایی با تعدادی از خودروهای پارک شده در خیابان و تیر برق برخورد کرده بود که راننده ۲۸ ساله آن فوت و سرنشین ۳۲ ساله‌اش مجروح شد.

سرهنگ جعفری نژاد افزود: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام‌شده است.

کد خبر 345230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.