کوروش محمدی: معاونت ورزشی و تفریحی شهرداری غافل گیرمان کرد

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: جشنواره مولای عرشیان و بانوی قدسیان باعث ایجاد روحیه و تفکر مثبت در بین نوجوانان و خانواده ها شده که این موضوع یک عامل کنترل کننده در بحث آسیب های اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات کشتی جام مولای عرشیان در دو رشته آزاد و فرنگی رده سنی خردسالان و در ۱۲ وزن برگزار شد که در رشته آزاد ۱۱ تیم و ۹۸ ورزشکار و در رشته فرنگی ۹ تیم و ۷۰ ورزشکار حضور داشتند. 

 این مراسم با حضور اصغر برشان، کوروش محمدی و علیرضا نصر اصفهانی اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان، حبیب الله ناظریان معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و حضور پرشور ورزشکاران و خانواده های آنها برگزار شد.

کوروش محمدی در مورد برگزاری مسابقات کشتی جام مولای عرشیان اظهار کرد: این مسابقات ابتکار عملی است که توسط معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در ماه مبارک رمضان اجرا شد و شاهد آن هستیم که مورد استقبال ورزشکاران و خانواده های آنها قرار گرفت.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی های خوبی که در این دوره از مسابقات در جام مولای عرشیان شاهد آن هستیم، فرآیند استعدادیابی است که از بین نونهالان و نوجوانان شهر اصفهان انجام می شود. در چهارچوب این رقابت ها، ورزشکاران با استعدادهای خاص خودشان شناخته و در رشته ورزشی مورد علاقه خود محک زده می شوند که این فرآیند استعدادیابی مهمترین بخش از رویکردهای این رقابت ها است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در کنار رقابت می بینیم که تفریح و نشاط جای دیگری از این مسابقات را گرفته است، جمعیت بسیار زیادی در طول ماه مبارک رمضان از این مسابقات استقبال کرده اند و این امر باعث ایجاد روحیه و تفکر مثبت در بین نوجوانان و خانواده ها شده که این موضوع یک عامل کنترل کننده در بحث آسیب های اجتماعی است.

وی ادامه داد: من این برنامه ها را مثبت می بینم و از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و همچنین آقای ناظریان معاون ورزشی و تفریحی این سازمان و تمام همکارانشان تشکر می کنم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در پاسخ به این سوال که آیا از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برای برگزاری چنین برنامه هایی در آینده حمایت می کنید، توضیح داد: در اولین ماه مبارک رمضان از پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان هستیم و معاونت ورزشی و تفریحی سازمان با این حجم از مسابقات و استعدادیابی ما را غافل گیر کرد و این موضوع باعث می شود تا ما تلاش کنیم تا این حوزه را برای سال های آینده تقویت کنیم.

 وی افزود: تمام نقاط ضعف و قوت این برنامه ها را باید بررسی کنیم تا بتوانیم به نتایج ارزشمند دست پیدا کنیم و سال های آینده با کیفیت بهتری به استقبال این مسابقات برویم.

به گزارش ایمنا، در اختتامیه این مسابقات سجاد اسماعیل زاده در رشته آزاد و حسن قربانی در رشته فرنگی به عنوان فنی ترین کشتی گیر و همچنین ابراهیم محمدی سامانی به عنوان بهترین داور انتخاب شدند.

کد خبر 345169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.