فراخوان نمایشگاه عکس نگارخانه سیتی‌سنتر منتشر شد

فراخوان نمایشگاه گروهی عکس با موضوع آزاد از سوی نگارخانه سیتی‌سنتر اصفهان منتشر شد.

مسئول روابط عمومی نگارخانه سیتی‌سنتر اصفهان به خبرنگار ایمنا گفت: این نگارخانه طبق روال گذشته فراخوانی را به منظور برگزاری نمایشگاهی از آثار عکاسان اصفهانی منتشر کرده است.

مهدیه سنگرگیر افزود: علاقمندان برای شرکت در نمایشگاه عکس نگارخانه سیتی سنتر اصفهان ابتدا باید عکس یا مجموعه عکس‌های خود را از طریق پیام‌رسان وات‌ساپ ارسال کنند.

وی گفت: ورودی هر قطعه عکس به این نمایشگاه ۳۵۰ هزار ریال است، ضمن اینکه بعد از ارسال آثار از طریق وات‌ساپ، داوری عکس‌ها انجام می‌شود و سپس با پذیرش آثار، از علاقمندان خواسته می‌شود تا عکس‌های خود را برای نمایش در نگارخانه چاپ کنند که البته چاپ عکس‌ها بر عهده متقاضیان خواهد بود، هم‌چنین در صورتی که متقاضی، خوستار این باشند که با بیش از سه اثر خود در این نمایشگاه شرکت کنند گواهی دارای اعتبار و قابل ترجمه به آنها تعلق خواهد گرفت.

سنگرگیر ادامه داد: موضوع نمایشگاه گروهی عکس نگارخانه سیتی‌سنتر آزاد است و هیچ‌گونه محدودیت برای ابعاد عکس‌ها درنظر گرفته نشده است، هم‌چنین متقاصیان می‌توانند از سبک‌ها و تکنیک‌های مختلفی برای خلق آثار خود استفاده کنند.

گفتنی است، علاقمندان برای شرکت در این نمایشگاه تا ۱۳ خردادماه مهلت دارند تا تصویر آثار خود را از طریق پیام‌رسان وات‌ساپ به شماره ۰۹۰۳۱۲۸۵۳۷۷ ارسال کنند.

کد خبر 345136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.