مطبوعات با حفظ استقلال کار کنند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اصفهان گفت: مطبوعات قرار است با حفظ استقلال کار کنند و نباید کارشان با مشکلات اقتصادی و معیشتی همراه باشد، از این رو اعلام آمادگی می‌کنیم که تمام قد در خدمت شما و در کنار شما هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد علی شجاعی، شامگاه پنجشنبه در جمع اهالی خانه مطبوعات اصفهان اظهار کرد:  نمی شود حرف از یک جامعه زد و شاخص رسانه آن را نادیده گرفت؛ مردم حقوقی دارند و ادای حق به مردم وظیفه اهالی رسانه است که این امر می تواند دولت را در فراز و نشیب ها حمایت کند.

شجاعی خاطر نشان کرد: اهالی رسانه و قلم می توانند در ایجاد همراهی مردم با دولت نقش مهمی ایفا کنند و این مردم شایسته، بیش از پیش به حضور موثر رسانه ها نیاز دارند. البته میزان تاثیر مطبوعات بسیار مهم تر از حضور آنها است و  این امر جزء شاخص‌های توسعه قرار می‌گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه  منابع استاندار اصفهان با اشاره به اینکه جریانات مختلفی در کشور در حال شکل گیری است، اما نباید همه را به یک جریان گره زد، گفت: شما اهالی رسانه باید بهترین و ایمن‌ترین پل بین مردم و حاکمیت شوید و امیدوارم که با حضور موثر و جدی شما ایران و اصفهانی آبادتر بسازیم.

شجاعی یادآور شد: مطبوعات قرار است با حفظ استقلال کار کنند، اما اشتغال آنها نباید با مشکلات اقتصادی و معیشتی همراه باشد و ما اعلام امادگی می‌کنیم که تمام قد در خدمت رسانه ها و در کنار آنها باشیم. 

کد خبر 345095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.