کاخ موزه چهلستون سه روز تعطیل است

مدیر کاخ موزه چهلستون اصفهان از تعطیلی این مجموعه جهانی از چهاردم تا شانزدهم خردادماه به دلیل سم‌پاشی و موریانه‌زدایی خبر داد.

عاصفه بدر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: کاخ چهلستون اصفهان سازه‌ عظیم چوبی است و لازم است برای حفاظت از این سازه چوبی در برابر حشرات اقدامات لازم انجام شود.

وی افزود: هر ساله در خردادماه که فصل زاد و ولد حشرات است عملیات سم‌پاشی و موریانه‌زدایی در این کاخ موزه انجام می‌شود و به همین دلیل هر سال دو روز در ماه خرداد به عملیات سم‌پاشی در این کاخ موزه اختصاص پیدا می‌کند که البته این عملیات همه ساله مصادف با چهاردهم و پانزدهم خردادماه یعنی در زمان تعطیلی رسمی در تقویم انجام می‌شود.

مدیر مجموعه جهانی کاخ موزه چهلستون ادامه داد: همه ساله همزمان با چهاردهم و پانزدهم خردادماه که همزمان با ایام رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و سالروز قیام تاریخی ۱۵ خرداد است و تعطیل رسمی است عملیات سم‌پاشی و موریانه‌زدایی در کاخ چهلستون نیز انجام می‌شود اما امسال شانزدهم خرداد نیز با شهادت امیرالمومنین(ع) مقارن شده و تعطیل رسمی است به همین دلیل کاخ موزه جهانی چهلستون در این سه روز تعطیل و عملیات سم‌پاشی و آفت‌زدایی در سه روز انجام خواهد شد.

کد خبر 345057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.