یک طلا، سهم جودوکاران شهرضا در مسابقات جام رمضان استان

شهرضا – رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا گفت: جودوکاران این شهرستان در مسابقات قهرمانی جام رمضان، موفق به کسب یک مدال طلا و یک مدال برنز شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی‌نقی انصاری امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران، از کسب یک طلا و یک برنز توسط نونهالان این شهرستان در مسابقات قهرمانی جودو جام رمضان استان خبر داد و فزود: در این مسابقات سه نونهال شهرضایی حضور یافتند که حاصل تلاش‌ آنان، کسب یک مدال طلا توسط علیرضا صیادی در وزن ۲۴ کیلوگرم و یک مدال برنز توسط مهدی طاهری در وزن ۳۸ کیلوگرم بود.

وی با اشاره به قهرمانی ورزشکار خردسال شهرضایی در رقابت‌های تکواندوی بانوان استان خبر داد و اظهار کرد: در این رقابت‌ها «پردیس خرم» از باشگاه پارس شهرضا موفق به کسب مدال طلا و بازیکن فنی شد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا با اشاره به کسب عنوان قهرمانی تیم تکواندوی پارس این شهرستان در مسابقات استان، گفت: دو تیم از شهرضا ۱۵ مدال، یک عنوان قهرمانی تیمی و عنوان مربی نمونه را در این رقابت‌ها کسب کردند.

انصاری همچنین از برگزاری مسابقات پاورلیفتینگ با تجهیزات کشوری در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد:  این مسابقات از هفت تا ۱۱ تیرماه و در رده‌های نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هیئت بدنسازی این شهرستان یک دوره داوری درجه سه پاورلیفتینگ را زیر نظر فدراسیون بدنسازی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ ۸ تیرماه و در محل دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا برگزار می‌کند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا با اشاره به وجود بیش از هفت هزار ورزشکار سازمان یافته در این شهرستان، اظهار کرد: ورزشکاران شهرستان بیش از ۸۰۰ مدال در سطوح استانی، کشوری و برون مرزی را کسب کرده‌اند.

انصاری در ادامه افزود:در سال گذشته ۴۸۹ مسابقه ورزشی در شهرستان برگزار شد، این در حالی است که شهرضا میزبان ۵۵ مسابقه استانی و ۴۲ مسابقه کشوری و لیگ باشگاه‌های کشور بوده است.

کد خبر 345015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.