۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰
چرا خوروش در هیئت تنیس نماند؟

هفتم اسفندماه سال ۹۲ بود که حمیدرضا خوروش تنها کاندیدای احراز پست ریاست هیئت تنیس استان اصفهان توانست با کسب ۱۶ رأی از مجموع ۱۶ رأی مأخوذه، برای چهار سال ریاست هیئت تنیس استان اصفهان را در دست بگیرد. حال با گذشت بیش از چهار سال از این انتخابات، دوران ریاست خوروش در هیئت به پایان رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، خوروش در حال حاضر تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی، سرپرستی این هیئت را برعهده دارد. روند ثبت‌نام از کاندیداهای هیئت تنیس خاکی استان طبق روال قانونی صورت گرفته است اما نام حمیدرضا خوروش در بین کاندیداها نیست. فرهاد رحیمی و جواد پرورش دو کاندیدای ثبت‌نامی این هیئت هستند که رحیمی در حال حاضر ریاست هیئت گلف استان اصفهان را برعهده دارد.

حمیدرضا خوروش که معتقد است زمان ریاستش در هیئت تنیس خاکی استان به پایان رسیده و چهار سال مأموریت داشته و طی این مدت برای رشد فنی تنیس خاکی در اصفهان در بخش سخت‌افزاری و نرم افزاری تلاش کرده است.

او فرهاد رحیمی را از لحاظ علمی و فنی بهتر از خودش می داند و مطمئن است که رحیمی در چهار سال آینده خیلی بهتر از او می‌تواند کار کند. آنچه در ذیل می خوانید گفتگوی ایمنا با خوروش، رییس هیئت تنیس استان اصفهان است:

آیا تنها دلیل ثبت‌نام نکردن شما برای برعهده گرفتن مسئولیت هیئت در دوره چهارساله دوم، حضور فرهاد رحیمی است یا دلیل شخصی دارد؟

دلیل شخصی ندارم چون جامعه تنیس خاکی اصفهان، خانواده‌ بسیار خوبی است که در کنار هم فعالیت می‌کنند و از نظر فنی مشکلی نداریم. به دلیل اینکه توانایی فرهاد رحیمی بهتر از من است، به نفع او، از حضور در انتخابات کناره‌گیری کردم.

اگر فرهاد رحیمی ثبت‌نام نکرده بود، آیا شما برای دور دوم نیز، ثبت‌نام می‌کردید؟

قطعاً. اگر رحیمی برای برعهده گرفتن مسئولیت هیئت تنیس خاکی استان، اعلام آمادگی نکرده بود، برای ارتقای تنیس اصفهان از جایگاه کنونی، حتماً تمام وجودم را می‌گذاشتم تا تنیس استان اصفهان بیش از گذشته پیشرفت کند اما چون توانایی رحیمی بیشتر از من است، از عدم حضورم در انتخابات این دوره عذرخواهی کردم، البته در کنار او خواهم ماند.

چرا ثبت نام نکردید تا اعضای مجمع انتخاب کنند چه کسی عهده‌دارمسئولیت هیئت شود؟

در هر صورت، مهلت ثبت‌نام به پایان رسیده و فرصت برگشت نیست. همچنین زمان برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت نیز تا چند روز آینده مشخص می‌شود. نتیجه مجمع مشخص می‌کند که عملکرد مدیریت چهار سال گذشته چه وضعیتی داشته است. البته پرورش نیز از پیشکسوتان بزرگ ورزش استان اصفهان، دیگر کاندیدا ثبت‌نامی برای هیئت تنیس خاکی استان بود اما انصراف داده و دلیل انصراف او را نمی‌دانم.

جامعه تنیس خاکی استان اصفهان در جریان ثبت‌نام فرهاد رحیمی هستند؟

رحیمی بیش از ۱۰ جلسه با تمام اعضای خانواده تنیس، جلسه داشته است و با تک تک باشگاه‌داران، مربیان، پیشکسوتان، شایسته رییس فدراسیون و همچنین غمناک رییس سازمان لیگ جلسه برگزار کرده است و از برنامه‌اش برای آن‌ها گفته است.

رییس فدراسیون در مصاحبه‌ای دلیل عدم حضورتان در انتخابات را مشغله کاری شما عنوان کرد، درست است؟

یکی از دلایل هم این موضوع است اما دلیل اصلی، قوی‌تر بودن فرهاد رحیمی است. وی تحصیلات آکادمیکی و دکترای تربیت‌بدنی دارد و قهرمان ملی است ضمن اینکه جوان است و باید قبول کنیم که کارها را به جوانان بسپاریم.

خروجی جلسات رحیمی با جامعه تنیس خاکی استان اصفهان، مثبت ارزیابی می‌شود؟

با صحبت‌هایی که با آن‌ها داشته، توانسته نظر افراد را جلب کند. رحیمی برنامه‌ای مدون و خوب دارد و با ارائه این برنامه موافقت جامعه تنیس برای ثبت‌نام کاندیداهای هیئت را هم به دست آورده است.

رحیمی قبل از ثبت‌نام، موضوع کاندیدا شدنش را هم با شما مطرح کرد؟

بله. ما با هم دوست هستیم و تا شنیدم که رحیمی برای ثبت‌نام کاندیداهای هیئت تنیس در حال اقدام است، کنار کشیدم چون واقعا او قوی‌تر از بنده است.

رحیمی در حال حاضر مسئولیت هیئت گلف را در اختیار دارد و می‌تواند توانایی‌هایش را در این هیئت در جهت پیشرف گلف استان اصفهان صرف کند.

تنیس ورزشی مفرح و متفاوت‌تر از گلف است و استان اصفهان پتانسیل بالایی در رشته تنیس دارد و شاخص‌ترین استان در کشور و قطب تنیس ایران است. همچنین همیشه چهار، پنج ملی‌پوش اول ایران، اصفهانی هستند. تنیسورهای رده‌های سنی پایه، نوجوانان، جوانان و مربیان تنیس استان اصفهان جایگاه خوبی در سطح کشور دارند و به دلیل همین موارد است که فدراسیون تنیس قصد دارد اصفهان همیشه در این شاخص بماند و به همین دلیل هم از رحیمی خواهش کردیم در هیئت تنیس بیشتر فعالیت کند و او نیز قبول کرد. البته پس از حضور رحیمی در هیئت تنیس خاکی استان به‌عنوان رییس، از هیئت گلف جدا می‌شود.

آیا قصد شرکت در انتخابات هیئت ورزشی دیگری را ندارید؟

اگر در هیئت دیگری ثبت‌نام کنم، از کمک به فرهاد رحیمی باز می‌مانم. دوست دارم به او کمک کنم و به همین دلیل هم در کنار رحیمی در هیئت تنیس می‌مانم.

کد خبر 345014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.