تجربه بدی از جذب اسپانسر داشتیم

رییس کمیته بازاریابی سازمان لیگ گفت: به دلیل اینکه اسپانسرها در چند سال گذشته به تعهدات خود عمل نکردند، به صورت کلی اسپانسر جذب نمی‌کنیم.

صادق درودگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد جذب اسپانسر مسابقات لیگ برتر امسال، اظهار کرد: در مورد این موضوع مصاحبه‌های زیادی انجام داده‌ام. به دلیل برخی مسائل، به صورت کلی اسپانسر نمی‌گیریم و برای این کار مجری جذب می کنیم.

وی ادامه داد: در چند سال گذشته اسپانسرها هزینه‌های ما را تأمین نکردند، پول ما را ندادند و این تجربه‌ای شد تا دیگر اسپانسر نگیریم.

درودگر در پاسخ به اینکه جذب مجری در چه مرحله‌ای است، تصریح کرد: استارت این کار را زده‌ایم و کارهای جذب مجری انجام گرفته و در مرحله نهایی است.

رییس کمیته بازاریابی سازمان لیگ از پاسخ به معرفی مجریان و اسپانسرها امتناع کرد و گفت: فعلاً نمی‌توانم در این مورد چیزی بگویم و زمانی که قطعی شد، از طریق سایت سازمان لیگ اطلاع‌ رسانی خواهیم کرد.

وی در پاسخ به اینکه همراه اول اسپانسر است یا خیر؟ تاکید کرد: امسال فقط یک اسپانسر نداریم، مجری با اسپانسرها در ارتباط  است و با آن‌ها مذاکره می‌کند. تا ۱۰ روز آینده همه چیز مشخص می‌شود.  

کد خبر 344970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.