۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
حادثه در مسیر نجات ...

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی اصفهان گفت: " میلاد پرتویی" فرمانده عملیات سازمان آتش‌نشانی اصفهان در هنگام رفتن به محل حادثه واژگونی خودرو به دنبال برخورد با موتورسیکلت به شدت دچار جراحت شده است.

حمید رضوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه شب گذشته ساعت ۲۲ و ۴۲ واژگونی خودرو و محبوس شدن سرنشینان آن به ستاد فرماندهی آتش نشانی شهرداری اصفهان اعلام شد، اظهار کرد: بر این اساس در کمترین زمان ممکن نیروهای امداد و نجات از ایستگاه شماره ۵ به محل حادثه واقع در پل غدیر ابتدای اتوبان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه نیروهای امدادی به محض رسیدن به محل حادثه قصد عبور از لاین مخالف محل حادثه را داشته و با در دست داشتن تجهیزات راهی لاین دیگر خیابان بودند، اظهار کرد: در این میان موتورسواری که بدون چراغ و با لباس تیره در حال تردد بوده است به " میلاد پرتویی" فرمانده عملیات برخورد می‌کند و علی رغم اینکه این آتش نشان مجهیز به کلاه و اُوِر آتش‌نشانی نیز بوده است به شدت از ناحیه دست، پا و سر آسیب می‌بیند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه احتمال ما عدم توجه راکب موتورسیکلت به جلو در حین رانندگی است، افزود: در حال حاضر آتش نشان مجروح در بیمارستان الزهرا در بخش آی سی یو بستری است.

وی با بیان اینکه افراد محبوس شده در خودروی واژگون شده نیز توسط نیروهای پشتیبانی آتش‌نشانی نجات یافته و تحویل نیروهای اورژانس شده‌اند، گفت: باید توجه داشت که کار آتش‌نشانی با سختی‌های زیادی رو به رو است و مسئولان نیز باید به این امر اشرافیت داشته باشند.

کد خبر 344918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.