سکونت مدیران در شهرستان به یک آرزو تبدیل شده است

مبارکه- امام جمعه مبارکه گفت: آرزوی داریم که مدیران در منطقه خدمت و فعالیت خود سکونت داشته باشند و در بین مردم زندگی کنند و در صورت امکان از مردم همان منطقه انتخاب شوند.  

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، حجت الاسلام سید مهدی موسوی امروز(دوشنبه) در مراسم تکریم و معارفه فرماندار مبارکه اظهار کرد: مهم ترین وظیفه دولت رسیدگی به مشکلات مردم و ماهیت دولت رفع مشکلات مردم است.  

حجت الاسلام موسوی افزود: مدیران و مسئولان باید مسایل و مشکلات مردم را مشکل خود بدانند و در راستای رفع آنها اقدام کنند.  

وی با بیان اینکه امروز با معرفی فرماندار جدید شهرستان مبارکه انتظار ملال آور ۱۰ ماهه هم به پایان رسید، گفت: آرزوی داریم که مدیران در منطقه خدمت و فعالیت خود سکونت داشته باشند و در بین مردم زندگی کنند و در صورت امکان از مردم همان منطقه انتخاب شوند.  

امام جمعه مبارکه گفت: تفاوت زیادی بین مدیرانی که در منطقه سکونت دارند با مدیرانی که در مرکز استان هستند، وجود دارد.  

وی با بیان اینکه مدیری که در شهرستان سکونت دارد با مسائل و مشکلات مردم بهتر آشنایی دارد و مسائل َآنها را به خوبی درک می کند، افزود: از استاندار اصفهان تقاضا داریم امتیاز ویژه ای برای مدیرانی که در شهرستان سکونت دارند در نظر بگیرند.  

حجت الاسلام موسوی گفت: همه باید به عنوان مسئولان و مدیران نظام اسلامی همان نگاهی را که امام خمینی (ره) نسبت به مردم، دولت و حکومت داشتند را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم.  

به گزارش ایمنا؛ مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان مبارکه با حضور محسن مهرعلیزاده، استاندار اصفهان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد. 

در این مراسم از تلاش های جواد سلطانی، سرپرست سابق فرمانداری مبارکه قدردانی و حمید عصارزادگان به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

کد خبر 344829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.