معرفی نفرات برتر مسابقات تیراندازی جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان

مسابقات تیراندازی جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان با حضور ۳۷۰ تیر انداز زن و مرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت های تیراندازی جشنواره فرهنگی ورزشی مولای عرشیان و بانوی قدسیان در دو رشته تیراندازی با تفنگ بادی و تپانچه به مناسبت سالروز فتح خرمشهر در روزهای دوم و سوم خرداد در سالن تیراندازی مجموعه ورزشی امین برگزار شد .

رییس اداره ورزش محلات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، استقبال شهروندان اصفهانی از رقابت های تیراندازی جشنواره فرهنگی ورزشی مولای عرشیان و بانوی قدسیان را رضایت بخش اعلام کرد و گفت : در رقابت های تیراندازی مولای عرشیان (آقایان) تعداد ۱۱۵ نفر در رشته تفنگ بادی و ۱۰۵ نفر در رشته تپانچه و در رقابت های تیراندازی بانوی قدسیان (بانوان) تعداد ۷۵ نفر در رشته تفنگ بادی و ۷۵ نفر در رشته تپانچه با هم به رقابت پرداختند.

محسن رویگری سطح کیفی این دوره از رقابت ها که در سالن تیراندازی مجموعه ورزشی امین برگزار شد را نیز بسیار خوب دانست و اظهار کرد: رقابت در این دوره از مسابقات تیراندازی بسیار نزدیک و حساس بود و قهرمانان هردو ماده چه در بخش بانوان و چه در بخش آقایان با امتیازات بالا و اختلاف کمی از یکدیگر به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

نتایج مسابقات تیراندازی مولای عرشیان و بانوی قدسیان بدین شرح است: 

مولای عرشیان (آقایان) :
تفنگ بادی :
محمدرضا جام چی با ۹۸ امتیاز مقام اول ، عزیزالله مشفقی با ۹۵ امتیاز مقام دوم ، حمید جعفر کریمی با ۹۰ امتیاز مقام سوم.
تپانچه :
مسعود حیدری با ۸۵ امتیاز مقام اول ، علی زارع با ۸۴ امتیاز مقام دوم ، سید امین مرتضوی با ۷۸ امتیاز مقام سوم.

بانوی قدسیان ( بانوان ) :
تفنگ بادی : 
زهره ملکی با ۹۲ امتیاز مقام اول ، زهرا امیری با ۹۱ امتیاز مقام دوم ، فاطمه امیری با ۸۷ امتیاز مقام سوم.
تپانچه :
فاطمه مقصودی با ۷۶ امتیاز مقام اول ، حلیمه خلیلی با ۷۰ امتیاز مقام دوم ، مطهره احمدی با ۳۶ امتیاز مقام سوم.

از نکات قابل توجه این مسابقات کسب مقام دوم مسابقات تنفگ بادی توسط عزیزالله مشفی کارمند سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان بود. وی که از فعالان رسانه ای و خبر اصفهان نیز به شمار می رود پس از کسب این مقام گفت: هدفم از شرکت در این مسابقات کسب مقام و قرار گرفتن روی سکو نبود، همین که در ماه مبارک رمضان در این فضای رقابتی و رفاقتی قرار داشتم بهترین اتفاق ممکن بود. جشنواره فرهنگی ورزشی مولای عرشیان و بانوی قدسیان نشان می دهد که در ماه مبارک رمضان می شود می شود با سرلوحه قرار دادن ارزشهای دینی فعالیت ورزشی را به نحو احسنت انجام داد.

وی افزود: برگزاری این مسابقات به مناسبت سالروز فتح خرمشهر مشخص می کند که سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان همواره قدردان دلاورانی است که در زمان ۸ سال جنگ تحمیلی از کشور عزیزمان دفاع کردند.

کد خبر 344662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.