مسئولان حل مسایل اقتصادی کشور را به برجام گره نزنند

نطنز- امام جمعه نطنز گفت: مسئولان حل مسایل اقتصادی کشور را به برجام و خارج از کشور گره نزنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حجت‌الاسلام روح الله امینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مسئولان و کارگزاران نظام اظهار کرد: از تیم دیپلماسی انتظار داریم که در مقوله برجام به‌گونه‌ای عمل کنند تا عزت ملت و نظام حفظ شود از سوی دیگر در داخل کشور نیز وحدت مردم و مسئولان با همدلی و انسجام ملی در پیروی از منویات رهبر انقلاب  یک ضرورت است.

وی افزود: مسئولان توجه داشته باشند که اگر کشورهای اروپایی در برابر آمریکا در برجام ایستادگی کردند و تضمینی علمی دادند برجام ادامه پیدا خواهد کرد و در غیر این صورت ملت ایران عزتمندی‌ خود را حفظ می‌کنند.

امام جمعه نطنز گفت: سخنان ارزشمند مقام معظم رهبری در جمع مسؤولان نظام، حجت را بر همه تمام کرد و ایشان آن‌قدر شفاف و روشن مواضع نظام را بیان کردند که جای ابهامی وجود ندارد.

امینی افزود: مسؤولان حل مسایل اقتصادی کشور را به برجام و خارج از کشور گره نزنند و به معیشت مردم توجه کرده و کشور را آباد کنند و به اقتصاد و منفعت ملی و به دستورات دینی و رهبر معظم انقلاب توجه شود.

خطیب جمعه نطنز در ادامه خطبه، با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پایداری، اظهار کرد: رزمندگان اسلام در عملیات بیت‌المقدس، برگ زرینی به افتخارات کشور افزودند و درواقع زمانی که خرمشهر آزاد شد در سیستم نظامی دنیا دگرگونی و تحول صورت گرفت.

وی افزود: امروز با تفکر الهی و بسیجی رزمندگان اسلام که در دوران دفاع مقدس و انقلاب شاهد آن بودیم می‌توانیم در برابر توطئه‌های دشمنان انقلاب ایستادگی کنیم.

امام‌جمعه نطنز همچنین با اشاره به فرارسیدن میلاد امام حسن مجتبی(ع) و هفته اکرام ایتام و نیازمندان گفت: سیره آن حضرت، کمک به ایتام و نیازمندان بود لذا ایشان به‌صورت مستمر استمداد را در دستور کار داشتند.

امینی گفت: امروز مردم و مسئولان می‌بایست با تبعیت از این سیره عملی به‌خصوص در ماه مبارک رمضان، شرایط بهتری را برای نیازمندان جامعه فراهم کنند تا همه از ضیافت الهی بهره‌مند شویم.

کد خبر 344581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.