مردم به دانشجویان اعتماد ندارند

دبیر کل انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: تفاوت جنبش دانشجویی‌های امروز با اواخر دهه ۷۰ این است که پیشرو بودن و جایگاه اصلی خود را از دست داده و اعتماد مردم نیز به آنها رنگ باخته است که با این وجود باید تمرکز بیشتر تشکل‌های دانشجویی به سمت بازسازی اعتماد مردم به دانشجویان باشد.

کوروش حیدری به خبرنگار ایمنا گفت: دانشجویان همیشه نقش آگاه بخشی به جامعه را برعهده داشتند و در صف اول بیان مطالبات و دغدغه های مردم بوده اند.

حیدری خاطر نشان کرد: تفاوت جنبش دانشجویی‌های امروز با اواخر دهه ۷۰ این است که پیشرو بودن و جایگاه اصلی خود را از دست داده و اعتماد مردم نیز به آنها رنگ باخته است که با این وجود باید تمرکز بیشتر تشکل‌های دانشجویی به سمت بازسازی اعتماد مردم به دانشجویان باشد.

وی با اشاره به اینکه دلایل کم شدن اعتماد مردم به دانشجویان را باید در درون دانشگاه و دانشجویان جست و جو کرد، گفت: کمبودآگاهی نسبت به جامعه و افراد باعث می شود که مطالبه گری در بین دانشجویان کم و فضا به سمت بی دغدغه گی و بی انگیزه ای پیش رود.

هدف اصلی انجمن اسلامی دانشجویان، آگاهی بخشی به دانشجویان

حیدری پافشاری بر اصل حاکمیت، ایجاد فضای مناسب برای بحث و تبادل نظر، تقویت روحیه مطالبه‌گری، نقدپذیری و مسئولیت پذیری دانشجویان را از اهداف تشکل ها و انجمن اسلامی دانشجویی برشمرد و گفت: بخش اصلی اهداف انجمن اسلامی دانشجویان، آگاهی بخشی به دانشجویان در سطوح مختلف است.

دبیر کل انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: انجمن اسلامی همانند گذشته خود، در چهارچوب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، مشی اصلاح گرایانه خود را همراه دو بال اصلاح طلبی سیاسی و روشنفکری دینی در شورای جدید با جدیت بیشتری ادامه خواهد داد.

به گزارش ایمنا، انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان روز سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ماه برگزار شد و درآن سعیده آقا محمدی، میترا رجبی، ساجد سهرابی، کوروش حیدری، امیرحسین داوودآبادی فراهانی، مهسا تیموری و کیوان اصالن صفت به عنوان اعضای اصلی شورای مرکزی انجمن اسلامی انتخاب شدند.

در اولین جلسه شورای مرکزی، کوروش حیدری به عنوان دبیرکل، امیر حسین داوودآبادی به عنوان دبیر تشکیلات، سعیده آقا محمدی به عنوان دبیر سیاسی و عقیدتی، ساجد سهرابی به عنوان دبیر فرهنگی، مهسا تیموری به عنوان دبیر آموزش، میترا رجبی به عنوان دبیر مالی و تدارکات و کیوان اصلان صفت به عنوان دبیر روابط عمومی انتخاب شدند.

کد خبر 344548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.