راگبی اصفهان در رکود است/ باید از صفر شروع کنیم

رییس کمیته راگبی استان اصفهان گفت: اصفهان بازیکنان با تجربه‌ای دارد و باید با جذب اسپانسر زمینه حضور آن‌ها در میادین مختلف را فراهم کنیم.

ژوزف گری‌گوریان که به تازگی مسئولیت کمیته راگبی استان اصفهان را بر عهده گرفته است، در گفت‌وگو با ایمنا، اظهار کرد: راگبی اصفهان در چند سال گذشته با رکود وحشتناکی روبرو بوده، البته چون مدتی به دلیل مسائل شخصی، از میادین ورزشی دور بودم، نمی‌دانم چرا شریط اینگونه رقم خورده است ولی با توجه به شنیده‌هایی که از برخی بازیکنان راگبی داشتم می دانم در حال حاضر باید از صفر شروع کرد.

گری گوریان با بیان اینکه باید به گونه ای فکر کرد که قرار است راگبی اصفهان از نو شروع به کار ‌کند، تصریح کرد: بر روی بازیکنان و مربیان قدیمی این رشته حساب می‌کنیم و به‌کارگیری تجربیات تمام نیروهای موجود جزو برنامه‌هایم برای توسعه این رشته در اصفهان است.

رییس کمیته راگبی استان اصفهان خاطرنشان کرد: زمانی که در این رشته فعالیت می کردم مشکلاتی با روسای وقت هیئت داشتیم که حمایت کامل و همه جانبه‌ای از راگبی نمی‌کردند اما با قول حمایت همه جانبه رییس هیئت انجمن‌های ورزشی استان، قصد داریم راگبی اصفهان را به اوج برسانیم.

وی اضافه کرد: نمی‌توان از فدراسیون انجمن‌های ورزشی، انتظار حمایت مالی داشت چون منابع مالی و درآمدی زیادی ندارند و سعی می‌کنیم با کمک هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان و جذب اسپانسر و حامیان مالی، مخارج این رشته را تأمین کنیم تا در تمامی مسابقات حضور فعال داشته باشیم.

گری‌گوریان افزود: رشته راگبی مدت زمان کوتاهی فدراسیون مستقلی داشت و در آن زمان هم فعالیت‌های خوبی داشتیم اما به دلیل برخی مسائل و مشکلاتی که در بالادست وجود داشت، با تغییر در مدیریت و روسای فدراسیون‌ها و در لج و لجبازی‌ها، فدراسیون راگبی منحل و راگبی زیرمجموعه فدراسیون انجمن‌های ورزشی قرار گرفت.

وی از فعالیت بیش از ۳۰ ساله خود در ورزش راگبی می‌گوید و ادامه می‌دهد: البته ۱۴ سال ابتدای فعالیتم در این رشته را، خارج از ایران بودم. از سن ۱۰ سالگی فعالیتم در رشته راگبی را آغاز کردم و از سن ۲۵ سالگی به ایران آمدم و هدایت تیم راگبی اصفهان را برعهده گرفتم و چندین دوره نیز مربی تیم ملی بودم.

رییس کمیته راگبی استان اصفهان در پاسخ به این سوال که به با توجه به اینکه راگبی اصفهان در رکود به سر می برد، آیا تیم استان اصفهان قدرت حضور در مسابقات کشوری را دارد یا نه؟ اظهار کرد: تا تیمی وارد میدان نشود و بازی نکند نمی‌توان در مورد سطح کیفی آن‌ نظر داد اما بازیکنان اصفهان باتجربه‌ هستند و برای حضور در مسابقات کشوری حرفی برای گفتن دارند.

کد خبر 344386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.