مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان منصوب شد

شهردار اصفهان طی حکمی محمدرضا برکت را به عنوان مدیر منطقه ۶ منصوب کرد.

به گزارش ایمنا، قدرت الله نوروزی، شهردار اصفهان در متن حکم مدیر منطقه ۶ ، خطاب به محمدرضا برکت آورده است: محرومیت زدایی از سیمای مناطق شهری، توزیع عادلانه خدمات و اعتلای روزافزون جایگاه واقعی شهر اصفهان با حضور مدیرانی میسر است که همتی والا در نیل به اهداف بلند شهرداری، شهروندان و منتخبان ارزشمندان شان داشته باشند، لذا با عنایت به توانمندی، تدین، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره‌گیری از تجارب ارزنده خویش در امور اجرایی و نیز هم اندیشی و همکاری تنگاتنگ و صمیمانه همکاران بتوانید فصل نوینی را در گسترش خدمات زیربنایی در تحقق برنامه های توسعه شهری و اهداف راهبردی شهرداری که متضمن منافع و مصالح عامه مردم است، آغاز کنید و اسباب پیشرفت، توسعه و تعالی همه جانبه شهر اصفهان را فراهم آورید.

کد خبر 343827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدبيگي DE ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
    0 0
    باسلام وتبريك انتصاب جنابعالي.... ترا خدا به داد شهرك شهيد كشوري برسيد! اين شهرك ساليان سال است پي ريزي شده ولي هيچ خدماتي ندارد و همه مسولين ومديران سابق شوراي وشهر و شهرداري و.... نگاه بي مهري به اين شهرك داشته و دارند! به اصطلاح سالهاست جزء منطقه شش شهرداري است.. ولي نه واقعي... نه شهرداري كاري ميكند ونه شركت عمران ورشكسته! ما اهالي چه گناهي كرده ايم. نه سند ميدهندو نه امكانات... خواهشمنديم شهرداري وارد عمل گرديده و اين شهرك و بخصوص قسمت كلان ان را فعال و جهت اسناد واحدها اقدام عاجل صورت پذيرد... با تشكر.