خروج آمریکا از برجام ،منطق حکیمانه رهبر انقلاب را به دنیا اثبات کرد

نطنز-امام جمعه بادرود گفت: خروج آمریکا از برجام منطق حکیمانه و پیش بینی دقیق مقام معظم رهبری را نسبت به عملکرد آمریکا برای دنیا اثبات کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه های نماز جمعه این هفته بادرود، با بیان اینکه خروج آمریکا از برجام منطق حکیمانه و پیش بینی دقیق مقام معظم رهبری را نسبت به عملکرد آمریکا برای دنیا اثبات کرد، گفت: مقام معظم رهبری چند سال قبل فرمودند به مذاکرات خوش بین نیستم، آمریکایی ها پایبند به عهد و پیمان نبوده و عهد شکنی می کنند؛  امروز این سخن رهبر انقلاب برای همه اثبات شد.

امام جمعه بادرود با اشاره به اینکه برجام برای ما هیچ خیری نداشته تا امروز که آمریکا از آن خارج شده احساس ضرر کنیم، افزود: برجام برای این بود که تحریم ها برداشته شود که نه تنها برداشته نشد بلکه تحریم ها را افزایش هم دادند؛ مرتب ایجاد مزاحمت کردند و دردسر برای ما درست کردند.

 قاسمی افزود :خروج آمریکایی ها از برجام را به فال نیک گرفته و ملت ایران از این تصمیم آمریکا به عنوان یک فرصت استفاده خواهند کرد.

خطیب  نمازجمعه بادرود در ادامه پیروزی حزب الله در انتخابات اخیر این کشور را به ملت لبنان و جبهه مقاومت تبریک گفت و تصریح کرد: مردم لبنان با این انتخاب خود نشان دادند که حنای دشمنان مقاومت و به ویژه آل سعود دیگر برای آن ها رنگی نخواهد داشت.

قاسمی به ایام آخر ماه شعبان و دهه نکوداشت مساجد اشاره کرد و با تشریح نقش مثبت مساجد در ساماندهی فعالیت ها در امور اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و هنری عنوان کرد: با توجه به این نقش های مهم و قداست بالای این مکان های معنوی، در آستانه ماه مبارک رمضان باید فضایی در مساجد ایجاد شود که جوان و نوجوان را به سوی خود جذب کند.

وی  همچنین با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان گفت: تقوا، بزرگ‌ترین دستاورد ماه مبارک رمضان است که خداوند متعال نوید آن را داده و بر همین اساس باید گفت ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای دعا کردن و آشتی با خداوند و استغفار است و در این میان هر چقدر اعمال انسان جامع و کامل باشد موجب رسیدن به سعادت می‌شود و باید از فرصت این ماه پر برکت برای خودسازی استفاده شود.

کد خبر 343570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.