۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
معضل کمبود معلم در تیران و کرون

تیران-مدیر آموزش و پرورش تیران و کرون گفت: آمار بالای بازنشستگی و تقاضای انتقالی معلمان از شهرستان تیران و کرون به سایر بخش های شهرستان، تیران و کرون را با کمبود معلم رو به رو کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، علیرضا مرزبان، مدیر آموزش و پرورش تیران و کرون در آیین تجلیل از معلمان نمونه شهرستان اظهار کرد: امسال ۸۳ معلم از مدارس تیران و کرون به عنوان معلمان نمونه آموزشگاهی معرفی شدند که ۱۳ نفر آن ها در سطح شهرستان و ۶ نفر در سطح استان اصفهان به عنوان معلم نمونه شناخته شدند.

وی افزود: روش های نوین تدریس، توجه به استعداد شناسی و کمک به رشد دانش آموزان و رفتار صحیح و خوب معلمان و همچنین دانش علمی از مولفه های سنجش معلم نمونه است.

وی با بیان اینکه معرفی معلمان نمونه منجر به معرفی الگوهای برتر تدریس و آموزش خواهد شد، تصریح کرد: ارزیابی انتخاب معلم نمونه به صورت شفاف و با نظارت نمایندگان معلمان و تیم اداری است و همواره توانمندی های معلمان مورد توجه قرار می گیرد.

مرزبان با اشاره به بازنشستگی بیش از ۷۰ معلم در سال تحصیلی اخیر خاطرنشان کرد: آمار بالای بازنشستگی و تقاضای انتقالی معلمان از تیران و کرون به سایر بخش های شهرستان با میزان معلم جذب شده در مدارس برابر نیست و این موضوع معضل کمبود معلم را در تیران و کرون دو چندان می کند.

کد خبر 343469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.