شفر: یکی از بهترین بازی‌های استقلال بود اما با یک پنالتی باختیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: یکی از بهترین‌بازی‌هایی بود که انجام دادیم و هر دو نیمه موقعیت‌های خوبی داشتیم اما تبدیل به گل نشد و در نهایت با یک پنالتی بازی را واگذار کردیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وینفرد شفر در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر ذوب آهن اظهار کرد: این بازی یکی از بهترین نمایش‌های ما بود. ما در این دیدار موقعیت‌های زیادی داشتیم که تبدیل به گل نشدند. در آخر یک پنالتی برای حریف گرفته و تبدیل به گل شد، فوتبال همین است.

وی ادامه داد: یک خطای بد روی داریوش شجاعیان و همین‌طور امید ابراهیمی انجام شد و امیدوارم آنها برای بازی برگشت آماده شوند. تمامی بازیکنانم بیش از صد درصد توان‌شان در این بازی تلاش کردند. امیدوارم مدیرعامل باشگاه این صحنه‌ها را دیده باشد که همه اعضا برای تیم جنگیدند و امیدوارم او منظور من را فهمیده باشد. وقتی شما چنین تیمی دارید باید برای آن همه کار کنید.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره مصدومیت مامه تیام خاطرنشان کرد: تیام برای این دیدار صد درصد آماده نبود. ما امروز جلسه‌ای در مورد این بازیکن داشتیم و در نهایت تصمیم گرفتیم تا او بازی نکند. ما در آلمان ضرب‌المثلی داریم که می‌گوییم ما شاید بازی را باخته باشیم، اما جنگ را نباخته‌ایم. از همه تماشاگران‌مان هم که امروز به ورزشگاه آمدند، تشکر می‌کنم. حدود ۳۰ سال پیش زمانی که مقابل لیورپول بازی داشتیم این شرایط را دیدم، اما می‌توانم الان بگویم این هواداران برای استقلال یک هویت هستند.

شفر تصریح کرد: می‌خواهم یک صحبت هم راجع به فینال جام حذفی داشته باشم. سرمربی خونه‌به‌خونه (اسکوچیچ) پس از آن مسابقه در مورد داور حرف زد. من عملکردی که امروز دیدم با آن دیدار مقایسه می‌کنم و می‌بینم که داورهای ما خیلی بهتر هستند.

وی درباره مصدومیت داریوش شجاعیان که منجر به تعویض او در نیمه نخست شد، گفت: شجاعیان نیمه اول روی زمین افتاد و مصدوم شد و شاید نیاز به جراحی داشته باشد.

سرمربی استقلال یاد آور شد: ما از امروز آماده بازی برگشت می‌شویم تا این نتیجه را تغییر دهیم و امیدوارم هواداران‌مان ورزشگاه را پر کنند.

شفر درباره عملکرد ضعیف تیمش در خط میانی، عنوان کرد: ما داریوش شجاعیان، بازیکن بسیار خوب‌مان را در نیمه اول از دست دادیم و مجبور شدیم بدون او بازی کنیم. بعد هم یک پنالتی به حریف دادیم. ضمن اینکه در دقایق آخر وریا غفوری و دیگر بازیکنان شانس‌های خوبی هم داشتند.

وی در واکنش به سوال خبرنگاری درباره اعتراضش به عملکرد داوری و اینکه اگر پنالتی برای استقلال گرفته می‌شد واکنش شفر متفاوت بود، گفت: من نمی‌دانم چه بگویم ولی به هر صورت داور پنالتی را گرفته و همه چیز تمام شده است.

کد خبر 343400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.