مزروعی: نصب تندیس کاوه مطالبه عمومی شهروندان اصفهان بود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه کاوه مظهر عدالت طلبی و حق طلبی است، گفت: نصب مجدد مجسمه کاوه در میدان آزادی مطالبه عمومی شهروندان اصفهان بود که خوشبختانه محقق شد.

مهدی مزروعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص بازگشت مجسمه کاوه به آزادی اظهار کرد: این مجسمه بعد از حدود ۱۰ سال دوباره به آزادی بازگشت که این اتفاق منجر به شادی بسیاری از شهروندان و اصفهان دوستان شد.

وی با بیان اینکه کاوه مظهر عدالت طلبی و حق طلبی است، افزود: نصب مجدد مجسمه کاوه مطالبه عمومی شهروندان اصفهان بود که خوشبختانه محقق شد.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شهردار اصفهان شخصا دستور نصب مجدد مجسمه کاوه را صادر کرد، افزود: از این رو از شهردار و کارکنان سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان که طی سه روز به صورت شبانه‌روزی برای عملیات نصب تندیس کاوه فعالیت داشتند، قدرداننی می‌کنم.

وی با بیان اینکه تحقق مطالبات عمومی شهروندان می‌تواند فضای شادی و نشاط را در شهر فراهم کند، تصریح کرد: این دست اقدامات می‌تواند حس تعلق شهروندان به شهر را نیز بالا ببرد تا مردم در برنامه‌های مختلف مشارکت بیشتری داشته باشند.

مزروعی اضافه کرد: اقدامات شاخص در حوزه فرهنگی می‌تواند ادامه دهنده فضای شادی و نشاط حاکم بر شهر باشد و نیاز بخش اعظمی از شهروندان را برآورده کند.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان که در مدت نصب مجسمه کاوه در محل عملیات اجرایی در میدان آزدی حضور داشت، افزود: نصب این مجسمه بیش از ۸ ساعت به طول انجامید و شهروندان زیادی نیز مرحله به مرحله نصب این مجسمه رادر خاطراتشان ثبت کردند. 

کد خبر 343234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.