دشمن به دنبال ایجاد شکاف طبقاتی بین مردم و حاکمیت است

لنجان-فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان گفت:هدف دشمن در بعد میان مدت آسیب زدن به اقتصاد و معیشت مردم است و بر همین اساس دشمن به دنبال ایجاد سرخوردگی در مردم بوده و در تلاش است بتواند فاصله بین مردم و حاکمیت ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حجت الله صفرپور در آیین افتتاح مرکز مقاومت بسیج بخش فولادشهر اظهار کرد: موضوعی که امروز دشمن آن را به شدت دنبال می کند آسیب زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است و قطعا با وحدت و انسجامی که در رده های مختلف بسیج و لایه های مختلف جامعه و مردم وجود دارد می توانیم در حفظ امنیت پایدار کشور موفق عمل کرده و دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود ناامید کنیم.

وی افزود: امروز هدف دشمن در بعد میان مدت آسیب زدن به اقتصاد و معیشت مردم است و بر همین اساس دشمن به دنبال ایجاد سرخوردگی در مردم بوده و در تلاش است بتواند فاصله بین مردم و حاکمیت ایجاد کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان تصریح کرد: بر همین اساس شاهد هستیم دامنه تحریم ها را که دشمن قرار بود در فضای برجام رفع کند، همچنان آن را حفظ کرده و حتی کوچک ترین ذره ای از وعده های برجامی خود را تحقق نبخشیده و تحریم ها را کاهش نداده چراکه آنها دنبال آن هستند که این فاصله در بدنه نظام ایجاد شود.

وی ادامه داد: در این میان با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و سیاست های اقتصاد مقاومتی و حرکت در مسیر تحقق شعار سال که همان حمایت از کالای ایرانی است می توانیم نقشه شوم اعیادی استکبار را در حوزه اقتصادی با شکست مواجه کنیم.

صفرپور اضافه کرد: قطعا با استفاده از ظرفیت فراوانی که مترتب با انقلاب اسلامی است خواهیم توانست از وضعیت فعلی عبور کرده و نگاه پاشنه آشیل دشمن به مسئله اقتصاد که در دستور کار قرار داده را با توجه به منویات مقام معظم رهبری خنثی کنیم.

وی عنوان کرد: اگر امروز دشمن طرح های مختلفی را در حوزه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و... دارد به دلیل آن است که بتواند ساختار انقلاب را تغییر دهد و یکی از مهم ترین موضوعاتی که دشمن آن را با قدرت دنبال می کند آن است که ارکان انقلاب را تضعیف کند و بر همین اساس عوامل موثر و تاثیرگذار انقلاب اسلامی را نشانه گرفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان خاطرنشان کرد: بسیج از ظرفیت خود به خوبی استفاده کرده تا بتواند در راستای تقویت معنویت در سطح جامعه حرکت کند و بر همین اساس باید با پشتیبانی از ولایت فقیه و پیروی از منویات ایشان در مسیر استمرار جمهوری اسلامی حرکت کنیم.

صفرپور تصریح کرد: امروز شاهد افتتاح مرکز بسیج مقاومت بخش فولادشهر هستیم و قطعا تحقق این مهم می تواند ما را در رسیدن به اهداف عالی نظام  یاری کند چراکه در بخش فولادشهر ۲۰ پایگاه بسیج برادران، ۲۰ پایگاه بسیج خواهران و ۶۷ واحد بسیج دانش آموزی مشغول به فعالیت هستند و این نشان از ظرفیت عظیم بسیج در این بخش است.

کد خبر 343121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.