۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۵
بین مردم خط‌کشی نکنیم

شهرضا – امام جمعه شهرضا گفت: خط‌کشی بین مردم آنان را از هم جدا می‌کند، همه افراد در هر جایگاهی وظیفه دارند تا برای ایجاد اتحاد و همبستگی تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی عصر امروز (شنبه) در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان، تأکید کرد: یکی از مهمترین بخش‌های هر فرهنگی، خرده‌فرهنگ‌هایی است که از اقوام و گروه‌های مختلف تشکیل شده‌اند.

وی اضافه کرد: سیاست‌گذاران جامعه باید مبانی فرهنگی و اصول اجتماعی خرده‌فرهنگ‌ها را نیز در سیاست‌گذاری خود در نظر بگیرند تا جریان امور به سوی سازندگی و پیشرفت، هدایت شود.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه متأسفانه در جامعه به جوانان بها داده نمی‌شود، تصریح کرد: استفاده از توانایی جوانان و میدان دادن به آن‌ها، به شعار محدود شده است.

حجت الاسلام یعقوبی اظهار کرد: باید آمار دقیقی از شمار فارغ التحصیلان بیکار در جامعه وجود داشته باشد تا بتوانیم برای رفع این معضل مهم، چاره‌اندیشی کنیم.

وی با بیان اینکه دو سوم از مشکلات شهرستان شهرضا به وسیله مسئولان این شهرستان قابل حل است، تأکید کرد: لازم است هماهنگی و سیاستگذاری مناسبی در این زمینه انجام شود.

امام جمعه شهرضا ادامه داد: خط‌کشی بین مردم آنان را از هم جدا می‌کند، همه افراد در هر جایگاهی وظیفه دارند تا برای ایجاد اتحاد و همبستگی بین مردم تلاش کنند.

 یعقوبی تأکید کرد: برخی افراد دانسته یا نادانسته جایگاه دولت را در جامعه تخریب می‌کنند، در حالی که تخریب جایگاه دولتی که برخواسته از رأی مردم و منتخب آنان است، اقدامی ضد انقلابی است و نباید اجازه دهیم به یک فرهنگ تبدیل شود.

وی اظهار کرد: رکود حاکم بر بازار و نوسانات اقتصادی باعث شده تا بسیاری از کسبه متضرر شوند، بنابراین باید به جای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای، برای ایجاد رونق اقتصادی و حل مشکلات مردم تلاش شود.

کد خبر 343120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.