شب‌های اردیبهشتی اصفهان با محسن یگانه

محسن یگانه، خواننده پاپ در چهار شب حضور و برگزاری کنسرت در اصفهان، شب‌های اردیبهشتی کلان‌شهر اصفهان را برای هوادارانش درخشان‌تر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این هنرمند در سلسله کنسرت‌هایش در اصفهان به‌صورت ریمیکس، ۳۶ آهنگ خود را اجرا کرد و گفت که این کنسرت، تاکنون یکی از پرقطعه‌ترین کنسرت‌هایش بوده است.

«حافظه ضعیف»، «وقتی رفتی»، «نشکن دلمو»، «آهای خبر نداری»، «بمون»، «خیابونا»، «رگ خواب» و «کویر»، ازجمله آثاری بود که یگانه برای حضار خواند و با استقبال پرشور مردم روبه شد.

اجرای دیگر آهنگ‌هایی مانند «بهت قول می‌دم»، «دلکم»، «وابستگی»، «عبور»، «سکوت قلبتو بشکن و برگرد» و «منو درکم کن یه کم» نیز شور و شوق زیادی رقم زد و هم‌نوایی و تشویق اصفهانی‌ها را در پی داشت.

سعید علیرضایی، شایان مجیدی، وحید قاسمی، محمد زرنوش، محمدرضا زارعی، احسان یزدانی، امید آرتین و پارسا پرورین، دیگر نوازندگانی بودند که یگانه را در اجراهای اصفهان همراهی کردند.

کنسرت محسن یگانه به تهیه‌کنندگی محمد مرشدی و شرکت پیغام هنر طی چهار شب به ترتیب در سالن سیتی سنتر و رودکی اصفهان برگزار شد و بلیت این رویداد هنری نیز در دقایق نخست فروش آن به اتمام رسید.

کد خبر 343107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.