سلایق سیاسی نباید محور تصمیم گیری در وظایف قانونی شورا شود

تیران-فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: پیشبرد و تحقق برنامه های شورا اسلامی نیازمند وحدت و همدلی بین اعضا این نهاد است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، علی رحمانی در گردهمایی اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان وحدت، همدلی و مشورت را مهم ترین ابزار برای اعضای شوراها عنوان کرد و گفت: پیشبرد و تحقق برنامه های شورا اسلامی در هر منطقه نیازمند وحدت و همدلی بین اعضا این نهاد با وجود اختلاف سلایق است و نباید اختلاف سلایق تبدیل به اختلاف و معضل برای پیشرفت کار شود.

وی با بیان اینکه سلایق سیاسی نباید محور تصمیم گیری در وظایف قانونی شورا شود، تصریح کرد: دخالت اعضای شورای در فعالیت های جاری شهرداری، اختلاف بین اعضاء، بی توجهی به منافع عمومی مردم و عدم استفاده از نظرات کارشناسان از جمله اشتباهات برخی از اعضای شوراها است که باید این رفتار اصلاح شود.

فرماندار شهرستان تیران و کرون ادامه داد: بهره گیری از نظرات کارشناسان و جلب مشارکت عمومی نقش موثری در اعتلای شهر و روستا و همچنین کیفیت در فعالیت ها خواهد شد و باید زمینه مشارکت در چهارچوب قانون و با حضور اقشار تاثیر گذار فراهم شود.

رحمانی با اشاره به مشارکت جوانان در عضویت شورا را در تیران و کرون مهم عنوان کرد و گفت: زنان و افراد جوان شهر و روستای شهرستان تیران و کرون در دوره پنجم شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت بیشتری نسبت به گذشته داشته اند.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت جوانان در فعالیت های اجتماعی منجر به ارایه برنامه های جدید و متناسب با نیاز شهر و روستا می شود و البته افراد با تجربه نیز باید جوانان را راهنمایی و همراهی کنند.

کد خبر 342876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.