بانک اطلاعات مشاغل در دهاقان ایجاد کنیم

دهاقان -امام جمعه دهاقان گفت: اگر در شهرستان بانک اطلاعات مشاغل را ایجاد کنیم در آمار بیکاری و اشتغال دهاقان قطعا تاثیر بسزایی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، حجت الاسلام اصغر رضوانی امروز(سه شنبه) در دیدار با اعضای کمیته اشتغال شهرستان با بیان اینکه امروزه فضای اشتغال در کشور ما شفاف نیست، اظهار کرد: اینکه ارگان های مختلف هر کدام آمار جداگانه ای از اشتغال دارند نشان دهنده این است که ما استراتژی نداریم و برنامه ریزی های کوتاه و بلند مدت در این زمینه بیشتر در نظریه بایگانی ها رها می شوند.

امام جمعه دهاقان با بیان اینکه در کشور های توسعه یافته آمار و اطلاعات از طریق یک مجمع، سازمان یا نهادی ارایه می شود، تصریح کرد: متاسفانه در کشور مجریان، مسئول ارایه آمار و اطلاعات هستند و از طریق اشخاص انتشار می یابد.

حجت الاسلام رضوانی از مسئولان درخواست کرد: بانک جامعی از اشتغال و افراد جویای کار ایجاد کنند که در برنامه ریزی این طرح تعامل نیز می تواند موثر واقع شود.

وی باتوجه به اینکه دفاتر کاریابی باید فعال تر عمل کنند، خاطر نشان کرد: متاسفانه کسانی که به عنوان مسئول این دفاتر هستند یا خود بیکار بوده اند و یا سررشته ای در زمینه اشتغال ندارند.

امام جمعه دهاقان با تاکید بر اینکه مسئولان به عنوان خدمت گذار مردم محسوب می شوند، گفت: همه باید به فکر خدمت رسانی مطلوب به مردم باشیم و اگر در سیستمی اشکالی به وجود آید باید هرچه سریع تر آن را شناسایی و رفع کنیم.

کد خبر 342865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.