۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸
ملی پوشی هفت ورزشکار نجف آبادی

نجف آباد- رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان نجف آباد گفت: طی روزهای اخیر هفت ورزشکار شهرستان به اردوهای تیم ملی در رشته های مختلف راه یافتند و چندین ملی پوش نیز موفق به درخشش در رقابت های مختلف شده اند.

سید محمد طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف آباد اظهار کرد: در رقابت های قهرمانی تیراندازی با کمان کشور که به میزبانی بیرجند برگزار شد، رویا نوریان با کسب عنوان نایب قهرمانی به اردوی تیم ملی راه پیدا کرد.

وی با اشاره به برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی قایقرانی اسلالوم کشور در رودخانه کرج تصریح کرد: در این دوره که با حضور فاطمه توکلی و محسن عموشاهی به عنوان داور مسابقات همراه بود، فائزه روناسی با ایستادن بر سکوی دوم مسابقات به تیم ملی راه پیدا کرد و فراز حسینیان دیگر ورزشکار اعزامی شهرستان هم عنوان دهمی را به دست آورد.

رییس اداره ورزش و جوانان نجف آباد از اعزام عاطفه عظیمی به رقابت های قهرمانی دو و میدانی بانوان کشور در رده جوانان خبر داد و اظهار کرد: در رقابت های جهت یابی باکو در آذربایجان که از سوم خردادماه در سطح رده بندی اروپا برگزار خواهد شد، فریبا پوربراتی، زهرا ایمانی و حسین زمانیان از شهرستان در ترکیب تیم ملی حضور خواهند یافت.

وی از دعوت سروش قاسمی به اردوی تیم ملی هندبال ایران در رده نوجوانان جهت اعزام به رقابت های آسیایی اردن و اردوی تمرینی تیم کشتی باشگاه تختی نجف آباد در کاشان خبرداد و خاطرنشان کرد: تیم گلبال بانوان استان با حضور زهره حبیب الهی، مریم پورقیصری، مژگان ذبیحی و مهشید آقا باخوندی به عنوان چهار بازیکن و ابراهیمی مربی نجف آبادی در چهاردهمین دوره رقابت های قهرمانی کشور در بابلسر به نشان نقره دست پیدا کرد.

به گزارش ایمنا، در مسابقات انتخابی تیم ملی ووشوی کشور که برای حضور در رقابت های آسیایی جاکارتا تشکیل شده، عباس شیخی از شهرستان با شکست حریفان شاخص خود به ترکیب تیم ملی راه پیدا کرد.

کد خبر 342686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.