اتمام پروژه‌های نیمه تمام اولویت شورای شهر اصفهان است

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اولویت برنامه‌های شورای پنجم در سال جاری اتمام پروژه‌های نیمه تمام شهر اصفهان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فتح‌الله معین ساعتی پیش در دیدار با آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان که در آستانه روز شوراها انجام شد با بیان اینکه در شش ماه گذشته پرداخت بدهی‌های شهرداری در دستور کار اصلی شورای پنجم بوده است، اظهار کرد: عمده این بدهی‌ها متعلق به حقوق پرسنل و مطالبات پیمانکاران بوده است که دربخش خدماتی به صورت کامل واریز شده است و دیگر بدهی‌ها نیز برای پرداخت اولویت‌بندی شده است.

وی با بیان اینکه تحقق بودجه سال ۹۶ نیز از دیگر فعالیت‌های شاخص شورای شهر دوره پنجم در شش ماه اخیر بوده است، افزود: خوشبختانه علی‌رغم رکود در بازار مسکن و ساخت و ساز ۸۰ درصد از درآمدهای شهرداری در سال گذشته محقق شد.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در ابتدای کار و با توجه به شرایط مالی حاکم بر شهرداری نگران کاهش سطح خدمات بودیم، افزود: این در حالی است که خوشبختانه هیچ اختلالی در ارایه خدمات شهرداری به شهروندان ایجاد نشد.

وی با بیان اینکه برای نوروز ۹۶ بیش از ۱۲ میلیارد تومان عیدی و پاداش به کارکنان و کارگران شهرداری پرداخت شده است، اضافه کرد: همه سعی خود را برای کسب رضایت کارمندان و کارگران شهرداری برای ارایه خدمات بهتر به شهروندان به کار گرفتیم.

معین از دیگر دستاوردهای شورای پنجم در بازه زمانی شش ماهه را جمع‌بندی بودجه ۹۷ شهرداری اصفهان زودتر از موعد مقرر دانست و گفت: هر یک از اعضای شورای شهر حداقل ۵۰ ساعت برای بررسی بودجه اختصاص دادند و در بین کلانشهرهای کشور اولین شهری بودیم که بودجه را در زمان مقرر جمع بندی و تحویل دادیم.

وی با تاکید بر اینکه اولویت برنامه‌های شورای پنجم در سال جاری اتمام پروژه‌های نیمه تمام شهر اصفهان است، تصریح کرد: شهرداری و شورای شهر در حال حاضر هماهنگ عمل می‌کنند و امیدواریم بتوانیم با توجه به همراهی و هماهنگی موجود یادگاری‌های خوبی را برای شهر اصفهان به جا بگذاریم.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه ماهمواره در فعالیت‌های خود از راهنمایی‌های نماینده ولی فقیه در استان استفاده می‌کنیم، افزود: امیدواریم از این پس نیز راهنمایی‌های شما منجر به موفقیت روز افزون مدیریت شهری اصفهان شود.

ایجاد فضای آرام برای انجام بهتر وظایف سازمان‌ها ضروری است

کوروش محمدی، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از امام جمعه اصفهان در خصوص حمایت‌هایی که تاکنون از شورای شهر اصفهان داشته‌اند، گفت: حمایت‌های شما از بسیاری از شایعه‌پراکنی‌ها جلوگیری کرد که این برای ما ارزشمند است.

وی با بیان اینکه امیدواریم حمایت نماینده ولی در استان از مدیریت شهری ادامه دار باشد، افزود: با این حمایت‌ها فضایی آرام برای انجام بهتر وظایف همه نهادها ایجاد خواهد شد.

برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان سطح رضایت شهروندان را بالا برد

علیرضا نصر اصفهانی، نائب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این دیدار  امام جمعه اصفهان را پدر معنوی شورای شهر توصیف کرد و گفت: اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان انتظاراتی از پدر معنوی دارند که در راس آنها حمایت است و بارها در خصوص حمایت‌های خوب شما در صحن علنی و جلسات مختلف قدردانی شده و امید داریم این حمایت‌ها ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه شهرداری در هفته فرهنگی اصفهان برنامه‌های شاد و متنوعی را برگزار کرد، گفت: این امر باعث افزایش سطح رضایت مردم نسبت به آرمان‌های نظام و انقلاب شده است.

کد خبر 342630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.