ابراهیم زاده: سپاهان در خانه غریب بود

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: از بازی بازیکنان راضی بودم اما ناداوری شد وگرنه نتیجه می‌توانست غیر از این باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منصور ابراهیم‌زاده عصر امروز (جمعه) و پس از شکست تیمش برابر سپاهان در هفته سی‌ام لیگ برتر، در نشست خبری این دیدار، اظهار کرد: به پایان آمد این دفتر، حکایت همچنان باقی است. امسال هم با همه سختی‌هایش تمام شد و همه برای زندگی بهتر تلاش خواهند کرد.

وی ادامه داد: در روزی که در خانه خودمان غریب بودیم، ناداوری هم به آن اضافه شد اما نتیجه می‌توانست غیر از این باشد.

ابراهیم‌زاده گفت: استقلالی‌ها زیرک بودند و به ما گل زدند اما از فوتبالی که بازیکنانم ارائه دادند راضی هستم و این نوید را دادند که فصل پیش‌رو شرایط تیم بهتر شود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص قضاوت این دیدار و اعتراضش به داوری، تصریح کرد: تعدادی از بازیکنان مثل روزبه چشمی و امید ابراهیمی بازیکنان فیزیکی هستند و اگر انرژی آن‌ها از دست برود شرایط تیم تغییر می‌کند. داور در نیمه نخست مسابقه با چشمی مهربان‌تر برخورد کرد و به او اخطار نداد در حالی‌که اگر چشمی کارت زرد را دریافت می‌کرد شرایط عوض می‌شد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا که منظور از غریب بود در خانه چیست؟ اظهار کرد: سوال من از شما این است که که آیا امروز بازیکنان ما از سوی تماشاگران تشویق شدند؟ آیا رفتار تماشاگران مانند بازی‌های قبل بود؟ زمانی که ما در این شرایط قرار می‌گیریم چطور می‌توانیم بگوییم که در خانه موفق شدیم. در گذشته حتی در بدترین شرایط بازیکنان مورد حمایت تماشاگران قرار می‌گرفتند اما امروز که ما به دنبال یک بازی آبرومندانه بودیم هواداران می‌توانستند تیم را بهتر تشویق کنند.

ابراهیم‌زاده در پاسخ به این سوال که انتفاد هواداران بیشتر به سمت بازیکنان بوده است تا کادر فنی تیم و آیا با این موضوع موافق هستید یا خیر؟ خاطرنشان کرد: یک باشگاه شامل بازیکنان، کادر فنی و مدیریتی و هواداران است و اگر همه با هم باشند، موفق خواهیم شد و هر کدام این ارکان نباشند نتیجه‌ای در بر نخواهد داشت. من باید بگویم که من چه کسی هستم، من هم خودم یکی از این هواداران هستم و راه حل‌های دیگری هم برای انتقاد کردن وجود دارد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا مبنی بر اینکه استقلال و سپاهان هر دو در این فصل سرمربی عوض کردند اما دلیل تفاوت در نتیجه‌گیری چه بود؟ عنوان کرد: به خاطر تفاوت داشته‌ها بود، داشته‌های استقلال بیشتر از ما بود.

وی در پاسخ به اینکه چرا هواداران اصفهانی رفتارشان نسبت به مربیان بومی و غیربومی فرق دارد؟ تصریح کرد: امیر قلعه‌نویی از دوستان من است و به بقیه مربیان هم احترام می‌گذارم اما دلیل اینکه پیش از شروع مسابقه هواداران سرمربی دیگری را تشویق می‌کنند، متوجه نمی‌شوم  این رفتار مناسبی نبود.

ابراهیم‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا برای فصل پیش‌رو مذاکره‌ای با باشگاه سپاهان داشته‌اید؟ گفت: یک‌سری صحبت‌های مقدماتی انجام داده‌ام، هنوز چیزی مشخص نیست و گزینه‌های دیگری غیر از من هم وجود دارد.

کد خبر 342572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.