نیروی انتظامی حافظ امنیت جامعه است

نطنز-امام جمعه بادرود گفت:نیروی انتظامی حافظ امنیت جامعه است و دشمنان نظام به دنبال تضعیف این نهاد انقلابی هستند

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛ حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه این هفته بادرود، ضمن توصیه همگان به تقوا و پرهیزگاری،اظهار کرد: دشمن دائما به دنبال ایجاد اختلال و ناامنی در کشور است و آن را با بی اعتبار کردن دستگاه ها و نهادهای انقلابی انجام می دهد.

امام جمعه بادرود گفت : دشمن در روزهای اخیر طی جریانی به نیروی انتظامی و پلیس حمله کرد و و در تضعیف این نهاد انقلابی بود.

وی  با بیان اینکه پلیس حافظ امنیت جامعه است، تاکید و خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال تضعیف این نیروی انقلابی هستند.

خطیب جمعه بادرود افزود: دشمن به دنبال تغییر باور جوانان نسبت به دین اسلام، انقلاب و ایران اسلامی است و می خواهد از این طریق بسیاری از شئون را هدف قرار دهد و جوانان بی تجربه در این موارد هدف تیررس دشمن هستند.

وی با اشاره به فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری داشت و گفت: به فرموده ایشان فاصله حجازی ها از قرآن سرنوشتی را برای آنان رقم زد که رئیس‌جمهور آمریکا از آنها میلیاردها دلار گرفت و آنها را به گاو شیرده تشبیه کرده که حتی به امنیت آنها نیز طعنه انداخته است

امام جمعه بادرود با اشاره به هفته معلم و سالروز شهادت علامه بزرگوار شهید مطهری گفت : معلمان مسئولیت سنگینی برای تربیت آینده سازان کشور برعهده دارند و با نگاهی به وضعیت جوانان دنیا، معلمان باید امانت دار این نسل باشند.

خطیب جمعه بادرود خاطرنشان کرد: معلمان باید در این راه از ثروت نسل جوان مراقبت کرده و آنها را برای آینده کشور تربیت کنند.

ایشان با بیان اینکه این هفته به نام سربازان گمنام امام زمان(عج) نامگذاری شده است، گفت: این سربازان به گردن انقلاب اسلامی حق دارند صلابت و اقتدار ایران که در دنیا کم نظیر و مثال زدنی است، مرهون تلاش این سربازان گمنام و نیروهای مسلح است.

وی همچنین به هفته کار و کارگر اشاره کرد و گفت ؛ همه این اقشار سهم بسزایی در انقلاب، دفاع مقدس و پایداری نظام و انقلاب داشته‌اند و دولت باید به قشر کارگر توجه داشته و خدمت کند تا مشکلات آنها رفع شود.

کد خبر 342551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.