۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۳
احداث گمرک کاشان در ایستگاه طراحی

کاشان - مشاور و رییس دفتر نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، از اختصاص زمین و احداث گمرک کاشان در ایستگاه طراحی و اجرا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان،  عباس کتابی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با واگذاری کامل زمین برای گمرک کاشان، احداث این گمرک در ایستگاه طراحی و اجرا قرار گرفت.

وی، با اشاره به پیگری های به عمل آمده برای احداث و ارتقاء گمرک کاشان افزود: در نشستی با نماینده گمرک اصفهان، رییس گمرک کاشان، مدیر شهرک های صنعتی و شرکت طراح و ناظر اجرای ساخت گمرک کاشان در زمینه احداث و ارتقاء این گمرک بحث و گفتگو شد.

مشاور و رییس دفتر نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: احداث گمرک کاشان و ارتقاء آن، باعث تقویت زیرساخت‌های اقتصادی در کاشان، تحول در بخش صادرات و واردات منطقه، سرعت بخشی به توسعه سرمایه گذاری های داخلی و خارجی و تحول در صنایع انبارداری و حمل و نقل خواهد شد و زمینه ساز اشتغال پایدار می شود.

کتابی افزود: در دو سال اخیر با پیگیری های انجام شده در جهت ارتقاء گمرک کاشان، سرانجام واگذاری زمین برای آن انجام شد و احداث گمرک کاشان به مرحله طراحی و آغاز عملیات اجرایی آن رسیده است .

رییس سابق دانشگاه کاشان تصریح کرد: این منطقه از توانمندی‌های بسیار بالایی برای تجارت خارجی برخوردار است و با ارتقاء گمرک، به یک منطقه بین المللی مهم و مورد توجه کشورهای همسایه تبدیل می شود.

کد خبر 342531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.