ابراهیم‌زاده: آمدم تا سپاهان سقوط نکند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: مسیر منفی سپاهان از سه سال گذشته و در شرایط مختلف به‌وجود آمد که موجب عدم کسب نتیجه برای سپاهان شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منصور ابراهیم‌زاده عصر امروز (پنجشنبه) در نشست پیش از دیدار تیمش برابر استقلال تهران در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: مسابقه آخر هم برای بازیکنان و هم برای هواداران، مسئولان و همشهریان اهمیت خاصی دارد.

وی با بیان اینکه مقابله با استقلال تهران می‌تواند به تیم همشهری ما هم کمک کند، ادامه داد: با تیمی بازی داریم که در نیم‌فصل تأثیرات بسیار زیادی داشته است و جایگاه خوبی پیدا کرد.

ابراهیم‌زاده خاطرنشان کرد: برای دیدار فردا آقایی مصدوم و جلال‌الدین علی‌محمدی هم محروم است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: همه می‌دانند علت آمدن من به سپاهان برای تغییر شرایط بود تا سپاهان سقوط نکند. قبل از ورود من به تیم، در ۹ مسابقه، شش امتیاز گرفته بود اما پس از حضور من در تیم سپاهان در هشت مسابقه، ۹ امتیاز به دست آوردیم و مطمئن بودیم با توجه به شرایط جدول و شرایط سایر تیم‌ها، سپاهان سقوط نمی‌کند.

وی گفت: با داشته‌هایی که در اختیار داشتیم تصمیم گرفتیم طوری عمل کنیم گه تیم سپاهان فصل پیش‌رو را با بهتر شروع کند.

ابراهیم‌زاده افزود: در مجموع ۹ مسابقه‌ای که از ابتدای حضورم در تیم سپاهان تا الان داشته‌ایم، ۹ مسابقه بیرون از خانه و سه مسابقه هم در خانه برگزار شد که این دیدارها با تیم‌هایی بود که هر کدام به دنبال این بودند که سقوط نکنند و انگیزه بسیار بالایی در مسابقه داشتند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تأکید کرد: از نظر کاری ما موفق بودیم اما جایگاهی که برای سپاهان انتظار داشتیم به دست نیامد. تلاش می‌کنیم مسابقه فردا به‌گونه‌ای رقم بخورد که استرس نداشته باشیم چون که می‌دانیم تیم سقوط نمی‌کند. امیدوار هستم بتوانیم مسابقه‌ای قابل قبول و در شأن مردم و تیم سپاهان انجام دهیم.

وی در مورد شرایط بحرانی تیم سپاهان، تصریح کرد: فکر می‌کنم این مسیر منفی از سه سال پیش و در شرایط مختلف به‌وجود آمد همچنین تغییرات زیادی هم در تیم سپاهان صورت گرفت که باعث عدم کسب نتیجه شد.

ابراهیم‌زاده در پاسخ به اینکه آیا تغییر مدیریتی هم در نتایج تیم فوتبال سپاهان تأثیرگذار بوده است، گفت: من فقط در بُعد خودم صحبت می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که فردا چه انتظاری از هوادارانی که به ورزشگاه می‌آیند، دارید، خاطرنشان کرد: هواداران سرمایه باشگاه هستند اما این سرمایه باید در راستای حمایت باشد که این حمایت‌ها باید همیشگی باشد، ضمن اینکه اکثر اعتراض‌ها بعد از مسابقه صورت می‌گیرد. می‌دانم فردا هواداران با تشویق و انرژی مثبت از ما حمایت می‌کنند.

وی در پاسخ به اینکه از زمانی که محرم نویدکیا خداحافظی کرده است، بازیکن هافبکی نتوانسته جای او را بگیرد، اظهار کرد: خودتان هم می‌گویید کسی پیدا نشده است اما این مسئله دو علت دارد. بعضی‌ وقت‌ها باید نفر انتخاب کنیم و بعضی وقت‌ها هم کسی نیست که هنوز به آن حد رسیده باشد. همیشه در دنیا یک نفر افسانه می‌شود مانند جهان پهلوان تختی، کلی، و محرم هم در آن زمان استثنا بود و زمان می‌برد کسی را پیدا کنیم یا بازیکنی بسازیم که مانند محرم نویدکیا باشد.      

کد خبر 342499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.