ایستگاه‌های اتوبوس در مالکیت خودروهای شخصی

علیرغم افزایش تعداد پارکینگ های شهر اصفهان، بسیاری از رانندگان تمایلی به پارک خودرو در این پارکینگ‌ها ندارند، به همین دلیل پارک‌های دوبل و توقف خودروها در ایستگاه‌های اتوبوس افزایش یافته که حکایت از رفتار ترافیکی نامناسب برخی از رانندگان دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- چهارشنبه ساعت 19_ دوربین‌های نظارت تصویری شهر اصفهان عصر نسبتاً شلوغی را در این لحظات نشان می‌دهد، در خیابان کمال اسماعیل بارترافیکی بسیار سنگین است، این ترافیک حدفاصل تقاطع پاسداران تا میدان انقلاب باعث کندی حرکت خودروها شده است.

بر اساس این گزارش، از دیگر خیابان‌های شلوغ شهر می‌توان به شمس‌آبادی، آمادگاه، ۲۲ بهمن، هاتف، مدرس، مسجدسید و چهارباغ پایین اشاره کرد.

در خیابان بزرگمهر مسیر حرکت از سمت خیابان بلال تا میدان احمدآباد با حجم بالایی از خودروهای عبوری روبه رو است، از چهارراه نورباران تا میدان بزرگمهر نیز بار ترافیکی سنگین دیده می‌شود.

مسیر شمال به جنوب خیابان کاوه رفت و آمد مطلوبی دیده می‌شود، اما در مسیر جنوب به شمال این خیابان تردد خودروهای به کندی صورت می‌گیرد.

در حال حاضر ترافیک زیادی در میدان ۲۵ آبان دیده نمی شود، اگر قصد دارید از خیابان مدرس به میدان ۲۵ آبان آمده و سپس وارد خیابان کاوه به سمت شمال شهر شوید، بد نیست بدانید که در ترافیک سنگینی گرفتار خواهید شد.

در میدان شهدا بی نظمی در پارک خودروها، پارک‌های دوبل و دیگر تخلفات رانندگی به وفور دیده می‌شود، ایستگاه اتوبوس ابتدای خیابان ابن سینا نیز به اشغال خودروهای شخصی درآمده است.

خیابان سعادت آباد مسیر حرکت به سمت چهارراه فرایبورگ شلوغ است.

کد خبر 342405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.