ذوب آهن - نفت تهران با یک عدد مشترک/جدال تیم های دوم از بالا و پایین جدول

دو تیم ذوب آهن و نفت تهران در شرایطی به مصاف یکدیگر می روند که در جدول رده بندی تنها یک عدد مشترک با هم دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته پایانی لیگ برتر فوتبال در حالی روز جمعه ۷ اردیبهشت به پایان می رسد که قهرمانی پرسپولیس مسجل شده و تیم های سیاه جامگان و نفت تهران نیز به لیگ دسته یک سقوط کرده اند. در این بین تیم هایی هستند که برای کسب عنوان نایب قهرمانی و یا کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تلاش می کنند.

یکی از همین تیم ها ذوب آهن اصفهان است که در هفته پایانی به مصاف نفت تهران می رود. از نکات قابل توجه این رویارویی جایگاه دو تیم در جدول رده بندی است،  ذوب آهن با ۵۲ امتیاز در رده دوم قرار گرفته و تنها پرسپولیس قهرمان را بالای سر دارد، در طرف دیگر نفت تهران با ۲۴ امتیاز در رده پانزدهم ایستاده و تنها یک رده بالاتر از تیم انتهای جدول است. به نوعی می‌توان گفت در این هفته تقابل تیم های دوم جدول را شاهد هستیم منتها با این تفاوت که ذوب آهن در بالای جدول رتبه دوم را دارد و نفت تهران از پایین جدول رتبه دوم را از آن خود کرده است.

همچنین این دو تیم در جدول رده بندی یک عدد مشترک دارند، عدد ۵ می تواند بهترین مشخصه برا اختلاف جایگاه و امتیاز این دو تیم باشد. این عدد مقابل اسم ذوب آهن بیانگر تعداد باخت های این تیم است ولی همین عدد مقابل اسم نفت تهران تعداد پیروزی های این تیم را نشان می دهد.

تقابل شاگردان قلعه نویی و افاضلی روز جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۱۷ با قضاوت علی صفایی در ورزشگاه تختی تهران آغاز می شود.

کد خبر 342357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.